1.132 visninger
|
Oprettet:
Ny mc bestilt, men farven? {{forumTopicSubject}}
Bare vildt lækkert, har lige bestilt (skal importeres) en Suzuki TL1000s hos Sukis i Korsør, som er en af min fars venner
Nu er det så sådan at jeg ikke har set nogle billeder af den endnu, og den skulle efter sigende være "flaky green", han har tilbudt mig en omlakering til en org Suzuki farve for et mindre beløb, men kunne være fedt hvis der var en herinde som evt har et billede af en anden mc/bil med flakygreen effekt?
Bare så jeg kan se om den skal omlakeres med det samme, eller om farven er okay
Takker for svar
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 172
http://www.bikepics.com/pictures/282636/
http://www.bikepics.com/pictures/105360/
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Tillykke med den
Den bliver du helt sikkert glad for. Det er en overset maskine som ellers er et pragtstykke af en mc
Tjek min profil for info om mods/tuning og spørg endelig hvis der er noget du vil vide angående TL´eren
mar 2004
Du skal være opmærksom på at TL´eren flytter sig meget selv ved lidt gas. Dvs i trafikken skal du have en rolig hånd, således du ikke pludselig ryger op i røven på foran kørende. Dette gælder også selvom du ligger i 4. gear og ved fx 40km/t!
Det er svært at høre på motor (når man ikke kender TL´e ren ordentligt, det kommer dog, bare rolig!) hvor hurtigt man kører. Så hold hele tiden et øje på speedometeret! Især i byen kommer man meget hurtigt op over det tilladte, da 1000rpms forskel i fx 4. gear er nok til den ændrer farten med 25km/t. Og Det er meget svært at høre om man kører ved 4000rpm eller 5000rpm! Så hold øje med farten hele tiden
Hygge
Den rejser sig gerne i 1. og 2. gear hvis du giver for meget gas. Du kan lige godt vænne dig til det, men når den gør det, så løsn gassen lidt og vupti så sætter den sig ned igen
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 12
mar 2004
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 5 Emner: 28 Svar: 211
Kender det godt lidt, har kørt nogle ture på min fars Duc 900, og der køre jeg meget efter speedo'et, så ja det er en rigtig god måde at starte på.
Farven passede faktisk rigtig godt, jeg har lagt et billede ind på min profil af den nye, og de ligner jo meget godt fra Christian's billeder
Ny mc bestilt, men farven?