{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Lige et lille smil på læben... {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg den første tur... på min zx12r, i dag... første tur, udover prøvekørselen self. Men jeg blev godt nok overrasket... Den er bare frisk at køre på, masser af overskud af heste, men lige så meget styringen... Den er et par grader stejlere i kronrørs vinkel, end den gamle cbr1000f jeg har, og det kan virkelig mærkes. Udover det, så er den lidt skræmmende rundt i svingene, eftesom den skal ikke skal have ret meget håndtag for at lade baghjulet smutte lidt ud... Og lige en anden ny erfaring, hvis man tror man har gearet een gang ned, og det så i virkeligheden var to gange, så sker der en hel del, når man giver den gas, når man tror man er i tredje, og egentlig er i andet gear... Og selvom den er en halvstor cykel, så er den virkelig let kørt... Undskyld, men har lige et smil på læben, som jeg ville dele med jer andre.. smiley Hav en fortsat god aften...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige et lille smil på læben...
  • #1   24. mar 2007 Hehe, altid rart at læse de gode historier smiley

Og tillykke med den!

• #2   24. mar 2007 Hej Dennis
    Ja det er dejligt at komme ud og køre igen ikke og så på en ny motorcykel som er større.... jeg er jo også startet på en "ny" større mc og hvor er det skønt. Ved godt at min ikke er i samme vilde katagori som din, men hvor er det bare dejligt at mærke suset igen smiley
    Tænk engang at man har holdt næsten 4 måneder ud, uden at komme ud at køre.... det forstår jeg ikke smiley Det er jo først nu jeg lever igen....
    Du skulle også på tur imorgen, ikke?
    / Trine

• #3   24. mar 2007 det er jo set at sådan et dyr er god for powerwheelies op til en ca 250 stykker... før den vil ned igen smiley - det må være grundet dens høje tyngdepunkt.... smiley

god vind fremover...

Offslow

• #4   25. mar 2007 Det er jo klart, man kan på ingen måde sammenligne de to cykler der er jo et år ti til forskel på dem i opbygning og udvikling og der er VIRKELIGT sket meget indenfor de år på motor ,men ikke mindst på stelområdet...
    Selvom cbrèn er en klippestabil mc så er den efterhånden ved at værer af en gammel konstruktion, men sku en stabil kraftkarl....:-) Har kørt maaaange km på sådanne en fætter.....
    God mc sommer på din ny mc....

Kommentér på:
Lige et lille smil på læben...

Annonce