1.417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hvilken motorcykel skal jeg vælge ?? hjælp mig :) !! hvilken motorcykel skal jeg vælge ?? hjælp mig :) !!

Jeg er kommet frem til jeg gerne vil have en motorcykel og et motorkørekort smiley ! Jeg har aldrig haft motorcykel før, så jeg håber i kan hjælpe.

Mine behov er:

1) Jeg er kvinde, så jeg ønsker ikke den er alt for stor og tung smiley

2) Jeg vil rigtig gerne kunne bruge den til motorvejskørsel (jeg elsker at tage på ture nemlig!! Hvorhen ? hvor som helst, så hvis den kan klare andet end asfalt ville det også være optimalt !! jeg er meget eventyrlysten smiley

3) jeg er typen der har brug for andrenelin og spænding i hverdagen, så den må nogenlunde gerne leve op til dette (feks skal det ikke føles som om den kører for langsomt)

4) fordi jeg er til ture og eventyr, må den rigtig gerne have en behagelig sidestilling ! jeg skal ikke have ondt i ryggen under turen hvis jeg kører længe !

5) hvis det kan lade sig gøre må støjen godt være på en mindretal, det må være trættende at høre på i længden ellers

6) en økonomisk motorcykel er jo aldrig dårlig...

7) nu ved jeg ikke om der findes motorcykler der skal reperares mere end andre smiley men hvis der er vil jeg selvfølgelig gerne have en i har erfaringer med fungerer godt smiley

Det må være det !

Vær sød at skriv hvis i synes der er andet godt jeg skal vide ! Det ville jeg bare blive SÅ glad for, nu jeg er ny på området smiley

Mange hilser Røskva

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken motorcykel skal jeg vælge ?? hjælp mig :) !!
Kommentér på:
hvilken motorcykel skal jeg vælge ?? hjælp mig :) !!

Annonce