hvilken motorcykel skal jeg vælge ?? hjælp mig :) !! hvilken motorcykel skal jeg vælge ?? hjælp mig :) !!
Jeg er kommet frem til jeg gerne vil have en motorcykel og et motorkørekort ! Jeg har aldrig haft motorcykel før, så jeg håber i kan hjælpe.
Mine behov er:
1) Jeg er kvinde, så jeg ønsker ikke den er alt for stor og tung
2) Jeg vil rigtig gerne kunne bruge den til motorvejskørsel (jeg elsker at tage på ture nemlig!! Hvorhen ? hvor som helst, så hvis den kan klare andet end asfalt ville det også være optimalt !! jeg er meget eventyrlysten
3) jeg er typen der har brug for andrenelin og spænding i hverdagen, så den må nogenlunde gerne leve op til dette (feks skal det ikke føles som om den kører for langsomt)
4) fordi jeg er til ture og eventyr, må den rigtig gerne have en behagelig sidestilling ! jeg skal ikke have ondt i ryggen under turen hvis jeg kører længe !
5) hvis det kan lade sig gøre må støjen godt være på en mindretal, det må være trættende at høre på i længden ellers
6) en økonomisk motorcykel er jo aldrig dårlig...
7) nu ved jeg ikke om der findes motorcykler der skal reperares mere end andre men hvis der er vil jeg selvfølgelig gerne have en i har erfaringer med fungerer godt
Det må være det !
Vær sød at skriv hvis i synes der er andet godt jeg skal vide ! Det ville jeg bare blive SÅ glad for, nu jeg er ny på området
Mange hilser Røskva
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
maj 2011
Følger: 12 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.645
god begynder.
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.033
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.307
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
Når kortet så er i hus, skal du bruge tid på at prøvekøre forskellige cykler. Der ER også en MC der passer dig og dine krav.
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.845
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 156
apr 2014
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 31
hvilken motorcykel skal jeg vælge ?? hjælp mig :) !!