{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Drosling af GSX-R 400? {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved hvad det vil koste at drosle sådan en maskine? Mine venner mener ikke jeg skal gøre der da det kun vil blive opdaget at den ikke er droslet hvis jeg kører en ned eller laver skader.... Men så er det jo også først det blir nedern for mig selv da forsikringen ikke dækker hvis ikke jeg drosler den.
P.S. det skal siges jeg kun er 19 det er derfor den skal drosles....

Men spørgsmålet er altså, nogen der ved hvad det vil koste at drosle en Suzuki GSX-R 400?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosling af GSX-R 400?
  • #1   14. jan 2004 Dine venner er vist ikke for kloge....

    Den skal jo synes med droslingssættet for at du kan køre på den lovlig.

    Spørgsmålet om det forsvarlige i at pille det af sådan rent forsikringsmæssigt vil jeg ikke blande mig i, men jeg kan sige dig at det blir en KEDELIG cykel at køre rundt på med droslingssættet !!!!

    pris ca 1600kr

    (link fjernet)


  • #2   14. jan 2004 Hvad vil det ca. koste af få et værksted til at montere det? Og syne den?

    Mange tak for det gode svar Kim O


  • #3   15. jan 2004 Det er korrekt at et droslingssæt koster omkring 1600 kr, og du skal regne med at værkstedet som skal montere det skal bruge mellem 1-2 timer, synet koster 230 kr. Efter synet skal du på motorkontoret og aflevere din synsblanket, herefter modtager du en ny registringsattest hvorpå der står at mcén er droslet.

    Om det er sjovt at køre eller ej, man er jo nødtil at tænke på om forsikringen dækker.


  • #4   15. jan 2004 Nu kan jeg jo sagtens spill hellig når jeg ikke selv var så uheldig at blive ramt af de regler som nutidens Mc'ister blir underlagt. Startede selv på en FUNKLENDE ny CBR600F2, den blev desværres tjålet 3 uger efter og dukkede selvfølgelig ikke op igen. Så med 3mdr gammelt MC og Bil kort var jeg indehaver af en CBR900RR Fireblade som i allerhøjeste grad var datidens DØDSMASKINE !!

    MEN, hvis jeg skulle starte idag med lille kort så ville jeg købe en cykel der originalt ikke overskred de gældende regler, feks cagiva mito eller aprilia rs125, bruge lidt penge på tun og så køre som et svin de to år det tager og blive stor MC'ist.
    Disse små cykler er selvfølgelig ikke kanon hurtige, men i svingene, hvor alle mc'er hører til, er de hurtige.
    Neddroslede cykler kører ikke optimalt, men en god inddysning får dem til at køre tåleligt.

    XXblade


  • #5   15. jan 2004 en anden cykel jeg glemte at skrive om er en Cagiva RIVER500 som er lavet lige præcis til at efterkomme 34hk grænsen, sådan en kunne godt laves ret fræk, men er ikke nogen GSXR

  • #6   15. jan 2004 Det er da rart at få nogle gode svar smiley
    Der skulle vel ikke være nogen som kender en side hvor man kan finde informationer om motorcykler?
    Jeg synes det er ret svært, at finde ngoet om maskinerne i mc'er, fx. gsxr 400 eller rs250


  • #7   15. jan 2004 jeg har måske noget du kan bruge, send lige en mail til mig på

    kim2@olesen.tdcadsl.dk


Kommentér på:
Drosling af GSX-R 400?

Annonce