1.872 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

tyveriforsikring? tyveriforsikring?

Er der nogen der ved om man kan tegne en tyveriforsikring på sin mc? Dvs lidt ala kasko, men en forsikring der altså kun består af ansvar og tyveriforsikring, således at man selv betaler hvis man laver et uheld!?

HAr min mc bag en låst port og har skrige alarm på den osse osv, men vil sq godt sikres ydeligere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyveriforsikring?
  • #1   23. mar 2005
    Giver ca 4800 kr pr år - for 2 motorcykler - selvrisiko 2500 pr stk. - men
    de står jo heller ikke inde i stuen !!!
    De er sgu beregnet til at køre på !.

• #2   23. mar 2005 Det "billigste" sted skulle jeg give 24.000 med kasko :o(

22 år ingen kørsel i eget navn = vi gider ikke have dig....

• #3   23. mar 2005 nu var det ikke pral mht kasko jeg spurgte om smiley :) hæhæ

Desværre har Lærerstandens brandforsikring blacklistet stort set alt med 2 hjul, ellers skulle jeg give knap 4000,.i fuld kasko.

Men det er ikke relevant med kasko pga priserne, og jeg nægter at betale mere end 5000 i fuld kasko, da jeg har kørt skadefri i 7år!, men det er de jo ligeglade med når man "kun" er 26år

Vil bare have den tyveriforsikret. Har fundet ud af at fair tilbyder det! både tyveri og hærvæk, samt ansvar,
    Jeg får en pris efter påske smiley skal nok melde tilbage med en pris

• #4   23. mar 2005 S.G har du snakket med Thisted amt? Jeg giver 11700kr for kasko hos dem med knap 5 år. Havde jeg haft 6 år var prisen 7500kr. Mener det tegner kasko fra 25 og op. Men en ting er skadefri kørsel, en anden ting er accentet.

• #5   23. mar 2005 Nej S.G. - det er helt OK.
    Det var nu heller ikke ment som pral smiley - mere som et "spøjst" indlæg smiley
    Men dem, der har MC'en stående inde i stuen det meste af året (grundet dårligt vejr) skal da selvfølgelig slippe billigt i forsikring. He he ............

• #6   23. mar 2005 fair koster for mig 9000 med ansvar og tyveri. griner da, de må være dumme

• #7   23. mar 2005 giver ved Topdanmark knap 7000 med kasko og en selvrisiko på 2900. Er 22 og et års kørsel i bil med mig fra tidligere

• #8   23. mar 2005 Jeg har ansvar + tyveri på min motorcykel... Det er hos Fair og jeg giver 4000 årligt...

• #9   24. mar 2005 problemet er TL, de kan ikke lide den

• #10   2. dec 2008 fandt i ud af noget her, jeg har lige afmeldt min kasko da det bliver alt for dyrt i vintermånederne.
    hvis man er over 30 år kan man vælge GF, de er ret billige med kasko og ansvar, men nu er jeg heldigvis stadig frisk i skinnet og rundet 26 så det er fucker dyrt for mig stadig.

en tyveri forsikring ville være super fedt da min kasko ikke skal bruges til skader men kun til tyveri!

nogen der ved noget?

og det var tyveri.... IKKE KASKO.

Kommentér på:
tyveriforsikring?

Annonce