{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Honda nc 750x +\÷ {{forumTopicSubject}}

hej mc-gutter

er der nogle der har erfaringer med Honda 750x... plusser og minusser ved denne maskine..
har læst at 700modellen var temmelig trist, men denne har lidt mere krudt, men mærkes det
overhovedet...
skal primært pendle men skulle også gerne tage et sving i ny og næ??
l

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda nc 750x +\÷
  • #1   4. sep 2017 Altså det kommer nok meget an på hvad man forventer af cyklen. Jeg er bestemt ikke ekspert i denne model, men har da prøvekørt en (uden automatgear). Jeg er sikker på det er en rigtig god pendler cykel. Den har træk over det hele og er nem at svinge rundt på. Men den motor er altså noget for sig selv. Når man er vant til at skulle op i omdrejningerne når man kører MC, så er det noget helt andet. Jeg ramte omdrejningsbegrænseren flere gange helt uden at friskt. Det er jo en halv Honda bilmotor der sider i cyklen og det kan mærkes. En helt anden karakter end de fleste andre cykler. Du skal helt sikkert ud og prøve den for at blive klogere. Det er aldrig en cykel jeg kommer til at eje, dertil er den for "kedelig" og mangler karaktér. For mig kører den lidt som en forvokset pendler scooter, men find en forhandler der vil lade dig låne den og giv det et skud. Jeg vil påstå det er en cykel der deler vandene, men det kan jo være det du leder efter.

Kommentér på:
Honda nc 750x +\÷

Annonce