Så fik jeg afkortet potten :-) {{forumTopicSubject}}
Efter meget møje og besvær fik jeg endelig fjernet lidt indmad og afkortet min nye potte
Jeg købte her for en måneds tid siden en ny Devil potte, men da jeg fik den monteret synes jeg alligevel at den var lige lang nok, og da jeg forrige weekend var med en flok her inde fra på fællestur følte jeg jo nærmest at jeg kørte rundt med standard potte, så lidt sagde den(ok, den var også købt "street legal" men den var godt nok tyst).
Nå, men det var der jo heldigvis råd for, så den blev "sprættet op" og modificeret lidt, og sat sammen igen, og NU er der dælme brum i den
Og det har godt nok pyntet at den lige blev 85 mm kortere, men døm selv, har smidt lidt billeder op i min profil.. De sidste to
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10067&ipc=42546
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.647
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 48 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.172
sep 2006
Bo S> Jo det var sq skide besværligt, noget mere arbejde end beregnet, men hvad faen, nu er det gjort, og den lyder kanon
Mht. Loobman kædesmøreren, så er den kanon, grunden til at Martin,- Som han hedder, med den blå R1´er havde fået sjasket olie ud over det hele, var at vi lige havde monteret den på cyklen, og han var kommet til at bruge den lige lovlig intenst. Men den erfaring er han så blevet rigere nu, og giver den et mindre tryk fremover, så den kun får den mængde olie den skal have.
Peter G> Det ser fedt ud, jeg er helt klart tilhænger af de små korte potter, frem for sådan en lang skorsten der rager ud bagved
sep 2006
Det var ikke så slemt med olien på dækket, det så værre ud end det var, det var primært på siden af dækket, at det var sovset ind, og det blev tørret af, så no harm done
Så fik jeg afkortet potten :-)