Tøj til voksne mænd {{forumTopicSubject}}
Hej Forum
Her i går gik det op for mig at alt mit udstyr er 8 år gammelt! Jeg syntes ellers ikke det var så mange år siden jeg købte udstyr bestående af hjelm, jakke, bukser og støvler, men tiden går sgu hurtigt.
Mit tøj er ret slidt efterhånden så jeg er på udkig efter noget nyt.
Mine krav er at det er fornuftigt prissat, textil, og kan bruges det meste af året.
Problemet er at jeg er 205 cm høj og slank af bygning, med andre ord, et langt rør
Jeg var i dag i Mc-x Outlet i Næstved, servicen var i top, men selvom jeg prøvede rigtig meget tøj var der ikke noget der passede 100% Der var noget der kom rigtig tæt på, men alligevel manglede der lige de sidste cm før det sad helt perfekt.
Min kone og jeg har arrangeret en tur til Flensborg til efteråret og jeg ville høre om butikker som Hein Gericke har et godt og prisbevidst udvalg af tøj?
Er der ellers nogle forhandlere der er værd at fremhæve der har tøj i extra lang model?
På forhånd tak
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 98 MC-er: 4 Emner: 224 Svar: 2.696
jul 2017
Følger: 22 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 122
@Vildand. Flensborg var mere fordi vi allerede havde arrangeret en tur derned og jeg kunne se HG lå der. Kigger jeg på deres hjemmeside ser det da ud til de har en ganske godt sortiment. Men deres hjemmeside afspejler måske ikke det fysiske varelager i deres butikker?
Lübeck må blive en anden god gang
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 98 MC-er: 4 Emner: 224 Svar: 2.696
https://www.bikeroutfit.dk/
Købte en MC jakke derfra i år 2000 og den holder stadig. Har heller aldrig vasket den :-D.
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 629
jul 2017
Følger: 22 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 122
Jeg var i dag i Hein Gericke i Flensborg. Det endte med et par Richa sommer handsker, Alpinestar jakke og Hein Gericke bukser der sad som var de syet til mig.
Jeg slap med 2860,- for det hele og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her.
Tøj til høje folk med lange arme og ben var ekspedienten vandt til og fandt i første hug et par bukser der sad lige i skabet.
Tøj til voksne mænd