Søger hjælp {{forumTopicSubject}}
Jeg er ejer af en BMW R 100rs fra 1978 og har problem med at få den til at køre jævnt, den stiger og falder ved samme hastighed , eller det er der, jeg kan mærke det mest. Jeg har brug for en der kan stille den rigtige diagnose på mit problem. Jeg har været hos flere forskellige motorcykel mekaniker- værksted , men der er ikke nogen der kan lokalisere fejlen. Hver gang ender det med at koste mig tusinde af kroner, og jeg køre der fra med det samme problem. Jeg er ved at blive sindsyg af alle de forkerte råd. Sidst hos Xpedit fik jeg stillet karburator , nye platiner, tomgangsdysser og den går super i tomgang og køre også godt sålænge jeg leger med gassen, men prøver jeg så at gasse ned og køre i samme tempo så stiger og falder den i fart og det mærkes tydligt. Jeg har skiftet alt i karburatoren, membran, nåle o ringe og alle dysser og pakningerne er også nye. Har også skiftet tændspoler, kabler og hætter unde det hjalp. Nogen ide til hvad jeg ellers kan prøve at skifte eller fikse. mvh den desparate .......Gert Rasmus
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 967
Har oplevede det flere gange før.. Dog ikke på Bmw...
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 211 Emner: 104 Svar: 3.861
Telefon 2876 2208
apr 2008
Følger: 61 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 639
MHT. dit problem, vil jeg mene at vi taler karburator. Et eller andet der er slidt eller ikke fungerer. Jeg skal ikke kloge mig på den type, så kan desværre ikke byde ind med noget. Det skulle lige være hvis den har en gummimembran i toppen. Så kan den nemlig godt volde problemer, hvilket jeg kender fra biler. Den kan blive stiv med alderen eller utæt, hvilket er det værste.
Stumper er naturligvis noget du henter i Tyskland Så kan du få dobbelt op på samme pris.
Søger hjælp