Fedt.....!!! (klip) {{forumTopicSubject}}
Dejlig dag... solen står højt, ingen skyer alt er fint!
Kigger forbi linien, hilser på diverse folk.. tænker at jeg skal køre lidt nordpå..! Helt sikkert.. Strandvejen!!!
Næsten ingen biler.. kun i højre bane.. kører forbi en café, der er frit forude, og lang lige vej...
"kommer til" at give den lidt gas, da jeg mener at det er forsvarligt i denne situation, (Denne tråd er IKKE til diskussion om kørsel..!!!), runder de 100, og en bil i modsatte bane blinker lystigt til mig.. Inden jeg tænker mig om og indser at det betyder fortkontrol, fiser en æggeskal ud foran mig på vejen.. FEDT....
104km/t i en 70km/t-zone :-(..
Det blev lige 2K til staten og et klip..! ØV.. Så er dagen sq ødelagt..
Så hvis der er planer i aften for folk om at gi' den gas op nordpå, så husk lige Bent betjent der står og lurer lige før tankstationen
God vind!
sep 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 1 Emner: 101 Svar: 1.116
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 93
Har endnu ikke haft det "lille" uheld.. Og man "kommer jo til" at dreje lidt med højrehånden engang imellem.
Tilgengæld skal du tænke på at oddsene for at du møder en igen er meget mindre!
sep 2006
De gik da helt amok i weekenden med at patruljere på Nørrebro.. (Hvor Nørrebrogade iøvrigt er FULDstændigt smadret pga. børneoptøjer..!)
sep 2006
Men herefter snakkede han pænt nok til mig, eftersom jeg gjorde det samme til ham.. Han var iøvrigt selv fritids MCist.. Jeg takkede pænt for papiret og vendte om sydpå for at lække info om laseren på strandvejen til folket på linien, så de ikke lavede den samme bommert..!
Ingen problemer dér.. Problemet var bare at han var der.. hehe xD
sep 2006
Men de andre dér.. Det er bare ikke noget værre end en mand i uniform der udnytter sin rang/status til at spille smart/far/dygtig u name it...
Life goes on! Jeg er ude og rulle igen i morgen ^^
sep 2006
En rigtig ærgelig start på sæsonen!!.. Har kørt i 4 dage
Og jo, den er sq lidt klar hehe.. Mange folk kender til den vej og hva den kan tilbyde
Nu ved jeg så hva den også kan tilbyde hehe
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 991
sep 2006
Og væk var han!
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Hvor var det præcist de stod? Var det ved Jet tanken (eller hvad den nu hedder) lige ved Skovshoved havn, når man kører nord på?
Kører nemlig den vej flere gange om ugen og da de altid står de samme steder kunne det være meget rart at vide præcist hvor politiet er så søde at holde øje med alle de farlige ting for os...
Fedt.....!!! (klip)