1.461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Veteranforsikring Veteranforsikring

Har en XS'er fra 78' og tænker naturligvis at få den ansvarsforsikret som veteran.. Der er bare lige den detalje, at mange selskaber forlanger, at man i forvejen har bil, og tilhørende bilforsikring.. Nogle kræver desuden, at man er medlem af en veteranklub.. Det er jo ret meget ØV..

Er der nogen der kender et selskab, med anderledes regler for veteranforsikring??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veteranforsikring
  • #1   11. jul 2017 Ikke et direkte svar på dit spørgsmål, men med TopDanmarks forsikring afhænger prisen af hvor meget du kører, og hvis det er en veteran du ikke kører meget på bliver det (blev for mig) lige så billigt som det andre ville tilbyde som veteranforsikring - bare uden snak om originalitet og diverse medlemsskaber jeg ser set andre steder.

• #2   11. jul 2017 Vil lige sige at jeg har købt en bmw r75 fra 77 af, og den kostede 1300,- plus autohjælp ved topdk, vi har en r1150rt ved topdk til 1800,- årligt derfor blev de spurgt, derefter ringede jeg til Thisted forsikring, og de kunne forsikre den gamle for 765,- incl vejhjælp helårligt, og det med 6000 km istedetfor 3000, så det kan altså godt betale sig at høre omkring.

• #3   12. jul 2017 Thisted forsikring har en veteran afd og medlem af en veteran klub koster nomalt næsten ingen ting , vores kontingent incl 4 årlige blade er 250 kr så det kommer man nok over ( classisk Suzuki klub )

profilbillede
  • #4   12. jul 2017 #2: Det kan ALTID betale sig at ringe rundt. Jeg skulle give ca. 750 for en ældre CB900 Bol Dor hos TopDK (Husk at de har 20% rabat hvis du er medlem af MC touring club

• #5   12. jul 2017 Hvis det kun er ansvar, så tror jeg ikke forskellen er så stor på almindelig og veteran. Men jo tror de fleste selskaber kræver man har et køretøj ved siden af pga begrænsning i km om året.

• #7   12. jul 2017 Thisted nytegner kun forsikringer til kunder bosiddende i Jylland (post nummer 6000 – 9990)...

• #9   13. jul 2017 #6 "ved ikke hvor I får det fra at man skal have alle forsikringer flytter over " Det er da vist også kun noget du finder på smiley . Ingen andre har skrevet noget der kommer i nærheden af det???

Men enig med #5 - hvis det kun er ansvar, så er det nok begrænset hvad der er sparet. HVIS du vil have veteranforsikring, så læs betingelserne grundigt!!

Har lige været igennem det med en bil og valgte at betale ca. 3.000,- mere årligt for at få den forsikret på almindelige betingelser - der er simpelthen alt for mange restriktioner og begrænsninger på veteranforsikring - i hvert fald i forhold til det jeg har brug for. Det er dog lidt forskelligt fra selskab til selskab.

• #11   13. jul 2017 Jeg har en forsikring i Thisted og det er veterancyklen..

• #12   13. jul 2017 #10 så det du "tolker" er at hvis man skal have sin bilforsikring og desuden skal være medlem af en veteranklub - så betyder det at man skal flytte ALLE sine forsikringer??? smiley
    Du har selvfølgelig ret hvis man kun har en bilforsiring smiley smiley smiley

• #14   13. jul 2017 Jeg har måske bare ikke den "frie fantasi" du har smiley

Kommentér på:
Veteranforsikring

Annonce