{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tüv
  • #1   28. jun 2017 Du skal nok lige have med hvilken mc der er tale om også smiley

Der er en gruppe på FB hvor man kan udveksle TÜV papirer. Prøv der også.

• #2   29. jun 2017 Hvis jeg husker rigtigt, så har der aldrig været TüV på MAPAM sæt smiley

• #3   1. jul 2017 Der er en fyr i Jylland der har en. Men har vil have en del dollars for et kopi af den.
    Hvor jeg havde med gælde hjulpet folk med et kopi. Men sådan er vi jo forskellige.

• #4   1. jul 2017 For det meste kan man finde TÜV godkendelser på nettet ved at søge på "tüv + teilegutachten + det nummer/mærke delen har". Det kræver selvfølgelig at der er en venlig sjæl eller firma der har lagt det op på nettet. Alternativt kan man skrive til producent/forhandler og få dem som .pdf på mail.

Jeg har kun én gang været ude for at jeg ikke kunne finde det på ovenstående måde og der ville producenten have 100kr. i frimærker tilsendt for at kunne sende en fysisk kopi (som så til gengæld var gratis).

God fornøjelse smiley

• #5   2. jul 2017 cool men producenten i dette tilfælde er lukket. så dem kan man ikke få fat i mere. smiley tak for info vil prøve at søge den.

Kommentér på:
Tüv

Annonce