{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

sku og helv... da noget lo... {{forumTopicSubject}}

ja nu er sæsonen jo ved at være igang og jeg skulle til at være færdig med min mc.. det har jeg så brugt igår og idag på.. så idag glædede jeg mig til lige at trille en lille tur op af gaden med den nye motor og så imorgen(søndag) ville jeg samle det sidste.... men men men... da jeg skulle til at samle kæden skulle jeg jo have løsnet kædestrammerne og til min sorg sad den ene urokkelig fast... nå jamen så må man jo igang med diverse rustløsner osv så det fik den hver 10 min i en time... den sad stadig fast... nå jamen så måtte den have lidt slag af en hammer,,, dette virkede stadig ikke... igang med varme pistol og varme lidt på bagsvingeren... men ak nej... nå men til sidst sprang bolten selvfølgelig... så jeg er lige kommet ind efter flere timers boren og skæren gevind... det er jo bare slet ingen plads lige der... men nu er baghjulet på igen og kæden er stram så imorgen skal den lige ud at trille en lille tur inden det sidste skal laves og den skal have den store tur med vand og sæbe... smiley tak til jer der lige gad og lytte til mit brok..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sku og helv... da noget lo...
Kommentér på:
sku og helv... da noget lo...

Annonce