1.404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Christian S
Christian S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

MC køreskole i valby er fusk! MC køreskole i valby er fusk!

Ville egentlig bare lige fortælle min historie om MC køreskolen i Valby for at andre ikke hopper i samme fælde.

Sidste år i november valgte jeg at starte på MC køreskolen I valby.Alt virkede til start fint udadtil, men det varede ikke længe inden jeg opdagede at virksomheden fungerede dybt uproffesionelt. For det første var kørelærerne ikke til at komme i kontakt med når man havde lavet aftaler med dem. For det andet valgte de at skifte programmet midt i det hele fordi vi pludselig var kommet bagud da han forsvandt ud i den blå luft i 3 uger, hvilket resulterede i, at ingen af os nåede at få den teori eller praktiske kørsel som der var os påkrævet inden vi skulle til teoriprøve (desuden har jeg kun lært min teori ved selvstudie og ikke af ham)

Men han så sig ikke noget problem i, at skrive alle vores papirer under, og herved gøre os klar til en teoriprøve som vi i første omgang ikke havde forudsætningerne til at gennemføre (lovligt i hvert fald). Jeg var jo meget vild med tanken om at få det her kort, og sagde til at begynde med OK for at komme til teoriprøve, men fik kolde fødder da dagen kom og meldte fra således jeg kunne se mig selv i spejlet dagen derpå..

Kort sagt, manden er ikke til at stole på. Han er billig.. og ja nu ved jeg hvorfor.. Brug aldrig Valby MC!

Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC køreskole i valby er fusk!
  • #2   9. mar 2007 Som de andre siger: Meld ham til polisen!

• Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128
    #3   9. mar 2007 Er dem ham som underviser i medborgerhuset? Bor selv i Valby og var lige ved at starte hos ham sidste efterår, men de havde (heldigvis) ikke flere hold. Men ja, han var også billig! Fandt mig i stedet ASA på Frederiksberg som er en stor køreskole og det er vældig professionelt. Bestod teorien i dag - 1 fejl:-)

• #4   9. mar 2007 Ja, meld ham! Lige så meget fordi det er dybt uansvarligt at lukke folk ud med et kørekort de i virkeligheden ikke har! Der er da indet at sige til der er så mange uheld med unge hvis der er flere steder end det, der underviser sådan. Det kan sgu da kun ende galt! Men hva så, har du betalt manden? Jeg havde sgu krævet mit guld tilbage!!

~Nordskov

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #5   9. mar 2007 Ja det er ham i medborgerhuset, og det skal ikke forveksles med Valby køreskole som også har bil osv..

• #6   9. mar 2007 Meld ham..!! Jeg hjælper dig gerne...

Den svindler skal ud af branchen... Har selv overtaget flere elever fra hans skole, som er blevet snydt...

• #7   9. mar 2007 Enig med de andre Meld ham, og ja Flemming skov i Horsens er en rigtig god kørelærer.
    Han lærer nemlig en andet end at bestå prøverne, man lærer også noget vigtigt om trafikken.

Kommentér på:
MC køreskole i valby er fusk!

Annonce