MC køreskole i valby er fusk! MC køreskole i valby er fusk!
Ville egentlig bare lige fortælle min historie om MC køreskolen i Valby for at andre ikke hopper i samme fælde.
Sidste år i november valgte jeg at starte på MC køreskolen I valby.Alt virkede til start fint udadtil, men det varede ikke længe inden jeg opdagede at virksomheden fungerede dybt uproffesionelt. For det første var kørelærerne ikke til at komme i kontakt med når man havde lavet aftaler med dem. For det andet valgte de at skifte programmet midt i det hele fordi vi pludselig var kommet bagud da han forsvandt ud i den blå luft i 3 uger, hvilket resulterede i, at ingen af os nåede at få den teori eller praktiske kørsel som der var os påkrævet inden vi skulle til teoriprøve (desuden har jeg kun lært min teori ved selvstudie og ikke af ham)
Men han så sig ikke noget problem i, at skrive alle vores papirer under, og herved gøre os klar til en teoriprøve som vi i første omgang ikke havde forudsætningerne til at gennemføre (lovligt i hvert fald). Jeg var jo meget vild med tanken om at få det her kort, og sagde til at begynde med OK for at komme til teoriprøve, men fik kolde fødder da dagen kom og meldte fra således jeg kunne se mig selv i spejlet dagen derpå..
Kort sagt, manden er ikke til at stole på. Han er billig.. og ja nu ved jeg hvorfor.. Brug aldrig Valby MC!
Christian
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 759
okt 2006
Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 38 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 727
~Nordskov
aug 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 47
Den svindler skal ud af branchen... Har selv overtaget flere elever fra hans skole, som er blevet snydt...
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
Han lærer nemlig en andet end at bestå prøverne, man lærer også noget vigtigt om trafikken.
MC køreskole i valby er fusk!