{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Moko, en af de store.
  • #1   17. jun 2017 Ja køn er den da satme ikk....

• #2   18. jun 2017 Jo, hold kæft den er flot, en rigtig velbygget MC og ikke en stangvare......... smiley

• #3   18. jun 2017 Enlighten us, ohh great one! smiley , hvad er historien bag Moko`en ? For jeg tænker at der må være en historie bag, siden han mener at Grauballemandens Suzuki skal koste små 100.000Dkk smiley

• #4   18. jun 2017 Ja jeg syntes fandme den er fed smiley men jeg er også en sucker for gamle racere.

• #5   18. jun 2017 #3
    Du mangler godt nok motorcykel historie, prøv at søge på MOKO-EGLI-RAU--HARRIS--NICO BAKKER og se hvad de gamle troldmænd har lavet af vidundere, ja nærmest verdens 9. vidunder.

• #7   18. jun 2017 Hvis den ser sådan ud under kåben.. så skal kåben satme da bare af! smiley

• #8   19. jun 2017 Det der er guf for kendere..

Min bror og jeg har haft 5 Nico Bakkere med 40/80 ramme.

Nået af det mest unikke der kan købes hvad angår motorcykler..

Nico Bakker
    Harris
    Spondon
    Egli
    Rau
    Moko
    Bimota
    Martin

• #9   21. jun 2017 Det er noget sjovt noget med smag, behag, stil, interesse osv. når det hele blandes ned i den gryde vi kalder for en hobby aka. livsstil. For selvom vi har den her hobby/livsstil tilfælles, så er det så forskelligt hvad man synes om. Nogle synes det er cool med historien bag en eller anden gammel MC, andre er bare til retro look, nogle tredje er helt ligeglade med udseendet, MC`en skal bare være så fantastisk at køre på som muligt.

Jeg synes f.eks. det er helt vildt fedt at i kan "sidde" herinde og nørde om en eller anden MC, som jeg godt kan se ser speciel ud, men som jeg personligt ville føle som en knold vis jeg kørte rundt på, alene fordi den er så helt utrolig lidt pæn. Men det ændrer jo ikke på fællesskabet omkring hobbyen/livsstilen, man skal bare lære at glædes over andres glæde... smiley

• #10   24. jun 2017 Der er også en på ebay.de som har en Bimota og en Egli til salg, pris 7.500 og 15.000 Euro renoveret osv, men skal samles færdig.

Kommentér på:
Moko, en af de store.

Annonce