1.486 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Schuberth C4 Vs S2 sport Schuberth C4 Vs S2 sport

Hej alle

Jeg tænker på at købe ny hjelm, kan I hjælpe med lidt tips på de to modeller?

Schuberth C4 Vs S2 sport:

Støj (vindstøj)
Støj (motorstøj)
Pasform
Er der forberedt til trådløst i begge
Flip mod ikke flip

Håber I kan skrive et par gode råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberth C4 Vs S2 sport
  • #1   3. jun 2017 C4 har jeg ingen erfaring med men køre pt med en s2 sport og den er forberedt på headset (Src)
    Jeg kørte før med en ældre shoei og må sige jeg er på ingen måde imponeret over schuberth den skulle være meget lydløs det er den IKKE og jeg har pillet mit Src system ud igen da hjelmen stort set er umulig og få på med det i.

• Carsten J
    Carsten J Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #2   12. maj 2019 Jeg har netop købt en Schubert C4 og forventede en rimelig støjsvag hjælm. Det er berstemt ikke tilfældet, den støjer nøjagtig lige så meget som min 20 år gamle mou hjælm, så Jeg kan absolut ikke anbefale at smide så mange penge efter en Schubert, jeg er vildt skuffet.

• #3   13. maj 2019 Købte C4 sidste år. Den er forberedt til trådløs intercom/lyd. Har dog lige haft min til garantiservice og selvfølgelig UB men stadig lidt træls. Kan rigtig godt lide hjelmen og har svært ved at forestille mig at vælge en ikke-flip hjem fremadrettet. Omkring støj har jeg kun en billig BOX hjelm at sammenligne med og der er om ikke andet knap så meget støj i C4. Til gengæld er aerodynamikken rigtig lækker - f.eks. hvis du drejer hovedet i høj fart (altså motorvej og den slags) er der slet ikke ryk og den slags. Det har min anden BOX hjem rigtig meget af (altså ryk i hovedet når man drejer det).
    Nu er jeg som sagt godt tilfreds med min C4 men vil tro at jeg kunne finde en mere lydsvag hjem, hvis det var det vigtigste. Ved motorvejs kørsel skal der skrues meget op for lyden, hvis man skal kunne høre det ordentligt.

Kommentér på:
Schuberth C4 Vs S2 sport

Annonce