{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

Vurdering af Nano-cover for MC'ister {{forumTopicSubject}}

Forskellige nanomodificerede overfladebehandlinger er meget oppe for tiden, så jeg besluttede mig for at teste disse produkter.

I første omgang har jeg nu fået mine visirer behandle med NanoCover(r) hos Byens Bilplejecenter i Randers.
Og jeg må sige:
DET VIRKER!
Dug render rent af på indersiden (jeg test-åndede groft med lukket ventilation, bare for at se) og regn skilles fint til sidde, allerede ved hastigheder lidt over 60-70 km/t

Behandlingen tog cirka et kvarter og servicen var helt i top!

Kan klart anbefales!

Læderdragten, handsken og selve hjelmen skal nu også have en tur! Så snart jeg har prøvet det af, skal jeg nok bringe mine erfaringer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af Nano-cover for MC'ister
  • #1   6. mar 2007 Hvad kostede sådan en omgang?

• #2   6. mar 2007 300 kr. inkl moms

• #3   6. mar 2007 hvad med at prøve det på selve geden? så man slipper for alt det rengøring osv.. nogle der har testet det ?

• #4   6. mar 2007 Så selv den reklame med den bil de sænker ned i et kar med det skidt og tænkte straks: hmm mon det virker på mine fælge for dem er jeg godtnok trætte af at rengøre.

• #5   6. mar 2007 ja hvad med fælge poleret alu og den slags?

• #6   6. mar 2007 Jeg har hørt at nano produkter muligvis bliver forbudt i eu regi.
    noget med partikel størrelsen og nedsivning i grundvand...blabla osv.
    så det kan være at man skullekøbe noget hvis man er til det!

• #7   6. mar 2007 Rabatten eller hvad det nu hedder har fornylig testet det her NANO halløj. Det eneste der virkede sådan "nogenlunde" var det man skulle bruge på forruden af sin bil. Det vil sikkert virke lige så godt på et visir og evt. kåbe på en MC. Alle de andre produkter som skulle gøre det UMULIGT for skidt at sætte sig fast, var en joke uden lige. Det virkede overhovedet ikke.

• #8   6. mar 2007 Deres tests var egentlig ok lavet. Det var et godt grundlag de testede på. En ting er om det virker en anden kan være den lovede holdbarhed, som nok (hvis jeg ikke husker forkert) var årsagen til "nogenlunde".

• #9   6. mar 2007 Næste gang i ser den reklame for det nano prudukt som de blandt andet dypper en sofa i vandet er rot men når det drypper af sofaen er det klart Jeg lever af at klargører biler ig vi har endnu ikke fået et nano prudukt som virker i merer end 1 uge så på med en god lakrens og god vox hårdt arbejde men det holder længe

• #10   6. mar 2007 Jeg fandt lige det her
    Det kunne man prøve om det virker
    (link fjernet)

• #11   6. mar 2007 Søren

Hvorfor valgte du at få dit visir behandlet hos et bilplejecenter. i stedet for selv at købe produktet og foretage behandlingen?

/Pia

• #12   6. mar 2007 og her er til forskellige ting
    (link fjernet)

• #13   6. mar 2007 Der er jo også forskel på produkter, og jeg har hørt at NanoCover skulle tilhøre de bedre!

Jeg valgte at få det foretaget hos en proffesionel, for ikke at købe en hel dunk og så var jeg sikker på, at det gjort ordenligt.

På søndag får min dragt på udsatte steder (skuldre, bryst, albuer og knæ) NanoCover, for at tage road-kill.

Har lige testet mit visir:
    Jeg hældte en ordenlig gang flydende Becel midt på visiret, herefter skyllede jeg det under koldt vand i 10 sekunder og pletten var helt væk. Det virker!
    Selvfølgelig er det intet mirakelmiddel, men det gør absolut en forskel!

• #14   6. mar 2007 Jeg plejer og bruge Sonax Liquid Wax Nano Pro på mit Visir, og her perler vandet af så man tror det er løgn.... en behandling holder gerne et par uger....

Prisen for 500ml mener jeg er 80kr....

Smører man lige sin kåbe ind også, så er rengøringen lige så let.....

• #15   6. mar 2007 Enig i at der findes lign. produkter som gør det yderst godt. Nano er stadigvæk nyt og produktet kan kun blive bedre med tiden. Jeg behandlede mine fælge på bilen med noget Sonax halløj som også var baseret på nano teknologi. De er renere i længere tid og bremsestøvet forsvinder meget lettere, så det er klart at produktet virker. Jeg er bare ikke overbevist mht deres holdbarhed og jeg er slet ikke overbevist om at det IKKE er sundhedsskadeligt. De der nano partikler er så små at hvis man får det på huden går det i blodet uden problemer og hvad kan det så medføre af problemer. Kender op til flere der er blevet dårlige af at have haft nano produktet direkte på huden. Det er svært at undgå, da partiklerne jo ikke ligefrem stoppes af alm. sund hygiejne. Så pas nu på derude smiley

• #16   7. mar 2007 Jeg er fornyligt begyndt at forhandle et rigtig godt og seriøst Tysk Nano produkt.

Bla. kan nævnes at vores Nano til forrude er det eneste produkt på markedet som er blevet godkendt af Tyske TÜV!

Nano til styrthjælm 99,-
    Vi har også til kåbe og fælge.

Kig forbi min webshop og skriv en kommentar.
    www.Easy2Clean.dk

Mvh. Jesper

Kommentér på:
Vurdering af Nano-cover for MC'ister

Annonce