{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

Kobling's plader {{forumTopicSubject}}

Hej MC Driver.

jeg har lige et par enkel spørgsmål jeg gerne vil stille jer, og måske er der en der kender et svar på det.

hvornår skal man skifte Koblings pladserne + metal mellem stykkerne + fjederne. kan man mærke på koblingen når den er færdig?

Info:
Honda Cbr 600 f4 2000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling's plader
  • #1   12. maj 2017 Det svært at sige.
    Man kan selvfølgelig se om metal pladerne er brændt varme, ses på pladsens overflade og u ved tænderne om der er farveforskelle og der er varme bue.
    Koblings Pladerne kan være svære at bedømme men man skal gerne kunne mærke fordybninger og virke lidt ru.
    Hvis det er ligesom en crossmaskiner maskine så må der ingen hakker være i center navet der hvor mellemlagspladerne ligger ind til.
    Koblingskurven må heller ikke havde haller (Lidt buer som en brødkniv kan være ok) men det skal være meget lidt.
    Trykpladen kan også være slidt der igen syn og skøn.
    Fjedre bliver sjældent defekte men det en go måde at få en anden type kobling ved at få nogle der er blødere eller strammere...

Der som sådan ikke noget specifikt tidspunkt koblingen bør skiftes.
    Nogle maskiner lever et by liv andre skal helst køres på baghjulet hele tiden og nogle bruger dem fornuftigt og derfor slide koblingen ikke så meget.

Hvis koblingen fedter skal den skiftes.
    Prøv at kør i højt gear ved lav fart og riv gassen i bund tager den omdrejninger uden at accelerere så den slidt begynder den at sejtrække og stille og roligt komme op i fart er koblingen ok.

• #2   12. maj 2017 Tak for så hurtig svar Ketil. må lige prøve det sidste for at se om der er noget der.

• #3   13. maj 2017 Jeg mener at der i mine KTM manualer er en mindste højde som hele plade stakken skal have, eller et mindste mål for hver plade.

Kommentér på:
Kobling's plader

Annonce