1.894 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
MC Beklædning - Klim - Nordjylland? MC Beklædning - Klim - Nordjylland?
Hej
Er der nogen steder i det Nordjyske man kan prøve MC tøj fra Klim?
Jeg har nok prøvet 4-5 modeller fra Rukka hos Special MC og Rukka passer bare ikke på min krop.
Har kørt med Rev'it i mange år og været rigtig godt tilfreds med det - men havde egentlig drømt om et sæt Rukka - men øv - jakkerne sidder bare af "hælved" til
Har læst og hørt lidt om mærket Klim - at det skulle være nice og kan se at modellerne har masser af udluftning og velplacerede lommer til nogler, ørepropper og des lige. Noget jeg synes nogle af Rukka jakkerne manglede.
Anyone?
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 165
Jeg er selv forelsket i deres tøj, jeg prøvede det i Sverige sidste år, og det er svært at finde andet tøj i samme kvalitet.
Jeg kan overhovedet heller ikke passe Rukka, det er simpelthen for kort.
Hvor Klims modeller er mere amerikansk snit, og derved lidt længere i snittet.
Jeg har mailet med Jens Winther, og har aftalt med dem at komme derover, og få prøvet størrelser, og så få bestilt hjem.
Jeg har tænkt mig at købe Badlands jakken, og så Carlsbad bukserne. Og muligvis Induction jakken også.
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Mit problem ligger mest i skulder/hals området. Jakkerne trækker sig bagover og "kvæler" mig lidt når jeg lyner helt op.
Special MC har lige fået nogle nye jakker hjem som jeg skal have prøvet af. Så må vi se hvad der sker.
MC Beklædning - Klim - Nordjylland?