730 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Louis eller andet, hvilken skal man vælge? Louis eller andet, hvilken skal man vælge?

Vi skal en tur ud at kigge efter støvler og beskyttelse til vores offroad events, Expedit playday osv smiley
Første indskydelse var Louis, da det ikke umiddelbart er til at finde noget herhjemme da alle voksenstørrelser viser sig at være størrelse medium, bare med en lap i nakken hvor der står xxl... (de billige i hvert fald)
Nu kommer jeg i tvivl: hvilken Louis ligger nærmest (deres Store Locator fungerer ikke), er det værd at køre til Louis - eller der andet man skal vælge?

Tak - Allan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Louis eller andet, hvilken skal man vælge?
  • #2   3. maj 2017 ßüderstrasse i Hamburg. Der er både et lagersalg med sidste års modeller og få 100m derfra deres giga-store

• Rauff
    Rauff Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #3   3. maj 2017 Burde nok lige tjekke Hein Gericke ud inden du kører længere ned i Tyskland. De har en butik på Adressen Scandinavian Park 5, Hvilket ligger lige ved grænsen.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #4   3. maj 2017 Alverdens crossbutikker ligger inde med alt hvad du mangler.

• #5   4. maj 2017 Kigger på Hein Gericke og overvejer Hamburg smiley
    Det gør de nok, Sajmon, men til hvilken pris og hvor ligger alverdens crossbutikker smiley

• Sajmon ™

#6   4. maj 2017 Du kunne starte med at fortælle hvor du bor - det gør det immervæk meget nemmere at pege på en af dem som kan ligge tæt på dig. smiley

Pris og sikkerhed/komfort hænger ofte sammen, som mange offroad kørere har fundet ud af gennem tiden. Jeg har trawlet igennem meget billigt udstyr, og er endt med at betale for det jeg fra starten synes var for dyrt.

• #7   4. maj 2017 Hehe smiley rigtigt
    Esbjerg! Og har fundet én i nærheden, den ligger i Tarp - tager der ud i dag og kigger varer smiley
    Det dyre udstyr er som regel også det bedste - men til rundt regnet 15 timer om året hvor det går 'vildt' for sig (vi bliver overhalet både højre og venstre om af de andre, så sløve er vi), har vi heller ikke tænkt os at bruge 10.000 på udstyr smiley

• Sajmon ™

#8   4. maj 2017 Der er masser af mennesker som står på snotten efter kun 5 minutters kørsel, og i det tilfælde er behovet for god beskyttelse vel ikke mindre end hvis det skete efter 4 timer? Jeg gætter bare nu... smiley

Lidt det samme som at man ikke gider trække i al MC tøjet når man kun lige skal 6km væk. Med 80km/t på røven hen af asfalten, kan kroppen ikke mærke forskel på om turen lige er begyndt eller der er gået 2 timer... smiley
    Men den kan mærke forskel på jeans og gode MC bukser, eller sneakers kontra gode MC støvler, eller måske tynde arbejdshandsker kontra gode MC handsker. smiley

De 500 kroner man undlader at bruge nu, kan nemt koste uendeligt mange flere penge i sidste ende, hvis man sparede det forkerte sted.
    Og i modsætning til gadekørsel, gør det rigtige sikkerhedsudstyr faktisk en ret stor forskel i terræn.

Jeg taler bare af BITTER erfaring...

• #9   4. maj 2017 Hej Allan vi har selv været i Louis og Sys ikke de havde en skid... vi kørte der efter i POLO de har en helved stor bix og meget at vælge mellem...

• #10   5. maj 2017 Du har ret Sajmon, uheldet er lige stort om det sker tidligt eller sent smiley
    Tak Jubas smiley - Det endte med vi blev hjemme og købte en masse over nettet, med fri returret. Så må vi se om det passer, eller om vi skal ud at kære en tur til POLO smiley

• Jimmy L
    Jimmy L Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Svar: 2
    #11   5. maj 2017 #10
    Hvor endte du med at handle? Står i samme båd nemlig smiley

• #12   5. maj 2017 fcmoto var den hjemmeside der havde mest at vælge imellem synes jeg smiley

• #13   5. maj 2017 Hvad hedder de håndtag i øvrigt, man kan have for og bag på sin offroader, til at hive i når cyklen er begravet i mudder? Både på dansk og engelsk smiley
    Nogen der ved det?

• Jimmy L
    Jimmy L Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Svar: 2
    #14   5. maj 2017 #12

Cool, takker smiley

Kommentér på:
Louis eller andet, hvilken skal man vælge?

Annonce