719 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hold op det var fedt, men koldt Hold op det var fedt, men koldt

det var så årets første lange tur på mc, synd at vi kun var to, så derfor, tag jer SAMMEN.. kom on.. vi skal da ud og trille.. se på vejret - det bliver ikke bedre forløbig..

skriv vis i friske på en kører tur!

ps. den første der brokker sig om salt er skq for fessen.. den skal bare have en vask...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold op det var fedt, men koldt
  • #1   2. mar 2007 Der er stadig for meget sne og sjap heroppe i Randers!
    Men får den nok ud at trille snart!

• #2   2. mar 2007 Ja var også lige en tur op og se Ghost Rider på motoren, med en lille ekstra tur, koldt men super fedt alligevel smiley
    Btw så var der ikke noget salt tilbage her smiley

• #4   2. mar 2007 Absolut, totalt overdrevet, men hvor mange film er ikke det? Rigtig god og meget bedre end hvad jeg havde forventet...

• #6   2. mar 2007 Blå himmel, 10 grader og tør vej, det kunne jeg heller ikke stå for. Så det blev til 70 km her til aften.

• #7   2. mar 2007 2 dage 100 km nu... inkl. frem og tilbage fra job (1½ km vær vej)

• #8   2. mar 2007 var også udenfor , men kun på lukket plads (kravlegård :-D) men det var ikke koldt havce også skiundertøj + tekstil dragt på så NP der smiley

• #9   2. mar 2007 Hvorfor den første tur i år???
    på grund af datoen måske..
    har forsikring på hele året det koster mig 150 kr mere på et helt år og så kan man kører når man vil smiley

• #10   3. mar 2007 Ja, men nu skal du jo tænke på at alene et rygte om at tante Oda har spilt en teske fuld salt på vejen får nogen til at holde cyklen indendørs bare for en sikkerheds skyld. Btw har jeg da også lige været ude og tjekke om de små veje var der endnu... det var de og klar til mig.

En blød klud med lidt vand kan gøre meget ved en smule salt

• #11   3. mar 2007 min skal sku ikke ud i det salt!!!! under en ugen siden de saltede i århus.... elles tak...

• #12   3. mar 2007 Rundede en små 50 km igår, det var sgu fedt :o)

Specielt fordi det er en ny (brugt) maskine som jeg lige har købt (skal lige have oprettet den, men der skal solskinsbilleder med)

• #13   3. mar 2007 Jeg ville ikke have været ude at køre før saltet var af vejene (undskyld jeg nævner det unævnelige)

MEN - det var altså Magnaen der lokkede!

Jeg kunne tydeligt høre det på lyden da den blev startet for første gang i år..

"kom nu - en smule salt er ikke farligt! - jeg skal alligevel vaskes - jeg trænger til at komme ud!"

Og jeg har rygrad som en kogt spaghetti - jeg stormede selvfølgeligt ned efter lædertøjet, hjelmen og de varme handsker.

Nu ½ time senere - brændende fingre og næsetip - et saligt smil i ansigtet og allerede i gang med at planlægge tur nr. 2

/Pia

• #14   3. mar 2007 Det kender jeg godt Pia :o) , er lige kommet hjem efter en små 100 km. i og omkring Kbh. kan s.. godt mærke hvor mine fingre er lige nu *gg*

Men det var det hele værd, og maskinen skulle som du skriver alligevel vaskes :oP

Kommentér på:
Hold op det var fedt, men koldt

Annonce