{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Nikolai M
Nikolai M
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Hjælp MC går ud. {{forumTopicSubject}}

Hey MC folk. Håber i kan hjælpe mig. Min den gamle har købt en kawazaki gpx 750 fra 1988. Men nu sku vi ud og kører idag og havde kørt små 40km så døde den i trækkraft. Hvorefter den gik helt ud. Så kunne vi ikke få liv i den, i første omgang men efter 5-10minutters tid kom den igang og kørte fint hjem igen. Nogle ideer til hvad årsagen kan være.

Mvh Nikolai

I ønskes en god sæson herfra !!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp MC går ud.
  • #1   26. mar 2017 Vacuum i tanken, åben når den ikke vil mere, og kommer den en svush lyd når du åbner dækslet har du fundet fejlen

• Nikolai M
    Nikolai M Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #2   26. mar 2017 Hej Thomas det prøvede jeg også men startede den ikke af. Tænker bare burde den ku køre så langt evt ?

• #3   26. mar 2017 Hej det kunne godt være tændspoler, som bliver for varme, (for meget modstand) så der ikke er gnist til tændrør. Når den så har kølet af virker den igen.

• #5   26. mar 2017 eller en benzinslange der er kolapset eller knækket efter at blive udsat for varme

start med det nemme først istedet for bare at adskille

• Hans Erik D
    Hans Erik D Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 395
    #6   27. mar 2017 Hvis du har vacum i tanken pga. tilstoppe udluftning og samtidig har vacum styret benzin hane skal du huske at sætte hanen på PRI et øjeblik så benzinen kan løbe ned i karburatorerne - inden du starter. Ellers varer det noget inden den springer i gang igen..

• #7   28. mar 2017 Først skal du lokalisere om det er en elektrisk eller brændstof relateret fejl.
    Ingen eller svag gnist = elektrisk.
    Ingen brændstof i svømmerhus, manglende duft af benzin i udstødning, knastørre / lyse tændrør = brændstof.

Kommentér på:
Hjælp MC går ud.

Annonce