1.258 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Garageplads i Valby (Nær folehaven) Garageplads i Valby (Nær folehaven)
Hej folkens!
Jeg står i den situation at jeg lige er flyttet til Valby (Bekkersgård Vænge) og kunne virkelig godt tænke mig en garage plads til at parkere en MC i dagligdagen.. Jeg ville være meget interesseret i at dele en garage eller bare at leje en del af en garage, men også at leje en hel garage.
Det skal helst være så tæt på som overhovedet muligt!
Så hvis der er nogen der ligger inde med lidt plads, sååee..
Hit me!
- Mathias
0 synes godt om
jul 2012
Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 128
jul 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
jul 2012
jan 2016
Følger: 1 Svar: 1
jul 2009
Jeg håber lidt på at kunne betale mig fra at det bliver lidt tættere på. Ser lige hvad der dukker op.
jul 2012
jul 2009
Det ender nok også med sådan noget hvis ikke der dukker andet op
feb 2005
Følger: 24 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 39
jun 2010
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 215
Jeg brugte selv Shurgaard i Valby lige da jeg fik MC, men det er sgu lidt bøvlet.
Jeg bor på Hestehaven 50 meter fra dig og har garage, men med alarm i garagen koblet til lejligheden er det lidt uhensigtsmæssigt at dele. Vi er en del MCer i området så hvis du er frisk på nogle ture med de "lokale" så sig endelig til
jul 2009
Damn! Ærgeligt med alarm delen, men forståeligt. Det var ellers præcis sådan noget jeg eftersøger
Det skal jeg lige huske når jeg får den fragtet hertil, efter at have fundet et sted til den.. Tør ikke rigtig have den stående på gaden
jun 2010
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 215
Hvad med de garager der stå nede for bolig blokkene, kan du ikke blive skrevet op der? Ellers er det Shurgaard til nød, i hvert fald i en periode.
Nu ved jeg ikke hvilken MC du har, men kan godt forstå du ikke vil have den stående på gaden, den er væk inden du ser dig om. Vi har fundet flere stjålne MC'er i området.
jul 2009
Desværre forholder det sig sådan at når min lejlighed er fremleje kan jeg ikke få en garage der
Det er en Yamaha R6, så jeg kunne lige forestille mig hvor hurtigt den er væk
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 483
Der er vist en opslagstavle lige når man kommer ind i gården.
Garageplads i Valby (Nær folehaven)