978 visninger
|
Oprettet:
SKAL være logget for at se billeder??? {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen!
Hvad er nu det? Er jeg den eneste der synes at det er meget LIDT smart at man skal være logget ind for at se mere end 1 billede på en profil?
Alle der ligger billeder ind her på siden, ved at andre kan se dem, og vil vel også gerne vise deres cykler frem?
Er det noget der kommet i forbindelse med brugerbetalingen (har hørt at det er kommet her på siden også)?
Hvad er den dybere mening med det?
Og ikke mindst hvad synes i andre om det?
Mvh. Torben
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 218
Ja sikke en forestilling.
Aldrig har jeg skidt så tyndt!!!
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 620
sådan fungerer det også på div. andre samlingssteder på nettet.
Desuden er det en god måde, at komme de fleste useriøse brugere til livs på.
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 2 Svar: 2.928
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 640
Det er fint med mig at de ikke kan deltage i diverse forums, eller skrive kommentare til andres cykler, men så længe der kun kan kigges som det var før, kan jeg ikke lige se problemet.
Og Nicolaj W, det er ikke for at være efter nogen, men det er bare min mening.
sep 2005
Jeg har også altid brugt auto-logind, men synes da bare at folk udefra skal have lov til at savle over vores cykler herinde.
feb 2006
jeg kan godt se din pointe, men et eller andet sted, har det vel også lidt med økonomi at gøre. Intet er jo som bekendt gratis.
Det generer heller ikke mig, at andre folk ser alle mine billeder- det er jo det de ligger her for.
Men vil gerne af med div. useriøse brugere
apr 2006
Skal ens venner eller ens famile osv. virkeligt betale penge eller være medlem for at se et link man smider til dem over mail, mess osv??
Måske vil de gerne se cyklen, men måske er interessen ikke så stor som den er for os.
Bare min mening
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.065
apr 2006
Hvad er det de skal torben ?
sep 2005
Jeg synes det er yderst sjældent der er fake profiler, da de som regel bliver taget i opløbet (indstemningen)
sep 2005
Det beklager jeg, en smutter fra min side. Lader dog til at jeg ikke er den eneste det er smuttet for.
feb 2006
Fordi man ikke har ondt i økonomien, skal man jo ikke give ved dørene af den grund, det burde en jyde også vide
Claus:
Hvis du kan sende dine venner et link, kan du jo også bare sende dem billederne... kan ikke se problemet i det
apr 2006
Jeg kan ikke se, at folk kan have interesse i at kopiere ens billeder...
feb 2006
VI betaler for at vise VORES cykler frem for hinanden... og for at VI kan kigge på hinandens cykler, og for at VI kan dele erfaringer med hinanden....
er det i grunden så urimeligt?
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.647
Men se positivt på det, nu er der mere båndbredde til os andre, og så skulle chancen for et langsomt MCG være mindre
feb 2006
ja.. er skam ganske klar over hvad jeg har skrevet?... blot endnu et af argumenterne for den ordning... ligesom alt andet jeg har skrevet.
Hvis du skal have skåret den ud i pap, så var det jeg kommenterede, at det jeg godt kunne se, var at det næppe gjorde nogen noget ondt, at folk kan se vores motorcykler... men nu er det ikke dét, det kommer an på.
SKAL være logget for at se billeder???