2.568 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Holdbarhed MC-mærker imellem !? Holdbarhed MC-mærker imellem !?

Hej ...
Rimelig ny i mc verdenen så kom her til forumet i håb om at bliver oplyst.
Mit spørgsmål går på om der er nogle mc mærke som har ry for at have de motorcykler der lever længst.
Har hørt folk snakke om at BMV og Honda skulle være de mærke på markedet der holder sig bedst, er dette rigtigt !?
Har selv set på Suzuki Sv 650 s fra 01. Nogen der evt. har nogle kommentare til denne cykel ?.

På forhånd tak ... Nybegynderen
Tak for at fedt forum !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holdbarhed MC-mærker imellem !?
  • #1   26. feb 2007 ja nogle mærker har det ry . feks som du nævner bmw og honda . især vfr fra honda .

der er så bare aldrig reglen uden undtagelse .husk det .

en sv 650 vil du sagtens kunne ha en fin maskine ì mange år . men igen har skal du tænke på at vedligehold ER vejen frem .

køb den mc der tiltaler dig og ikke den du har hørt godt om .(og specielt ikke hvis den ikke passer til dig og din kørestil) .

håber du kan bruge det til noget .
    mvh chris

• #2   26. feb 2007 lige et par ord mere herfra .bare fordi smiley

JEG ville til enhver tid vælge en sv650s frem for dem du
    der skriver . fed maskine og lækker lyd .

• #3   26. feb 2007 nej okay . meget meget undskyld min kommentar hr .

• #4   26. feb 2007 - med motorcykler, som med biler, pris og kvalitet følges normalt ad, køb først og fremmest efter din pengepung og behov.
    Skal cyklen være ny, så check evt hvor lang garantiperioden er, og ikke mindst forhandleren. Der er forskel. Har du noget i kikkerten, så smid det her på sitet, så skal vi prøve at guide dig, du har jo alle eksperterne derude.

• #5   26. feb 2007
    Nimbus, - holder nemt i 50 år.
    Men er det sjovt ? - de fleste motorcykler holder lige så længe man gider at passe ordentligt på dem, som (-: siger..
    Dog tror jeg man skal holde sig fra Koreanere og Kinesere.

• #6   26. feb 2007 Ja det skal jo også være sjovt smiley Som Hekto siger.

Men tag da ihvertfald - uanset mærke - at købe en der ikke har været jorden rundt 3 gange. Du skal jo også sælge den igen engang.

• #7   26. feb 2007 Hekto: Kunne ikke have sagt det bedre!

Køb hvad du føler for!
    En mc er alligevel ikke et køb med fornuften, med mindre du er pizza bud, men de kører jo på scooter sååå..... smiley

• #8   26. feb 2007 Ja.. Jeg købte min på det FØRSTE grundlag, at den jo Er skide flot ;O) Og derefter er jeg bare mest til racere... Bekymrer mig ikke om hvor mange km der er i den osv... Det er absolut heller ikke det første jeg tænker på, når jeg sidder og beundrer den :o) Måtte bare... eje lige den... :o)

Kommentér på:
Holdbarhed MC-mærker imellem !?

Annonce