{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

lidt spørgsmål ang mc'er {{forumTopicSubject}}

hej... står og vil købe en mc. har kigget på en tl 1000 r '99, en fireblade '00 og en gsxr 1000 '02. er der noget jeg skal være særlig opmærksom på, ved køb af disse maskiner?? motor, stumper der går i stykker eller et eller andet, som kunne farvoriserer den ene frem for den anden... håber på et par gode råd.. på forhånd tak.. mvh michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt spørgsmål ang mc'er
  • #1   21. feb 2007 Har hørt noget skidt om motoren på TL´eren, men kan ikke huske hvad det er, men det skal der nok være andre der kan.

• #2   21. feb 2007 Det er jo tre vidt forskellige maskiner du nævner. En V-2 fra 99 og en racer fra 2002 kan du jo ikke sammenligne da de er fuldstændig forskellige fra hinanden. De tre maskiner jo til hvilket temperament man har og hvad man ønsker af sin mc!!

Mvh
    poul

• #3   21. feb 2007 jeg kender ikke lige til noget skidt på tl 1000 motoren !! .
    andet end den lyder bedre end loven tillader smiley .
    alle fede maskiner du har kig på michael ,mit valg var blevet den store v2 . tl1000r

• #4   23. feb 2007 jeg ved de er forskellige og ikke til at samligne.. men det er heller ikke det jeg mener... det var jo bare om de havde nogle kendte sygdomme, man skulle være opmærksom på.. smiley

• #5   25. feb 2007 Hej michael...

Jeg kører selv en tl1000r fra årg. 2000 og den kører som en drøm. Den har klart den fedeste lyd og det ebdste bundtræk af de 3 maskiner du nævner. Som udgangapunkt vil jeg tro at honda maskinerne er bedre kvalitet end suzuki, præcis hvor mget ved jeg ikke.
    Det er alle 3 nogle fede maskiner, man kan sige at tl'eren vinder på lyd, bundtræk og pris, gsxr1000 er den hurtigste af de 3 og også den mest villige til at stejle. Firebladen er ogse en racer lidt i stil md gsxr1000.
    Hvis penge betyder ngoget overhovedet vill jeg vælge tlr og ellers gsxr1000 da den er af nyeste årgang.

Kommentér på:
lidt spørgsmål ang mc'er

Annonce