1.137 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Pyh der er mange Pyh der er mange

Motorcykler på MCG, jeg har lavet en Touring gruppe, og inviteret de forste 30 smiley med touring cykler, men der er still long way back. så hvis i bor på sjælland, og søger et sted at toure, kik her tak www.motorcykelgalleri.dk/grupper/touringcykler

Ses derude.

Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pyh der er mange
  • #1   19. feb 2007 Skal det være store og dyre maskiner. Jeg har lige investeret i en V-strom 650, det var alt hva suen ku holde til. den skal bruges til mange og forhåbentlig lange ture. Første tur til nordkap er under heftig planlægning. tager afsted juni. Men ved sæføli ikke om jeg kan komme i katagori som "touring cykel".

/risum

• #2   19. feb 2007 Og så kommer jeg i Yamaha gruppen hvis jeg ?

• #3   19. feb 2007 Tjaeee, har en CBX750f, den hører vel også ind under kategorien "touring-mc"?

• #4   19. feb 2007 Det er lavet til, at der kan skrives til mig om ture, med den fine titel ADMIN, og så sender jeg beskeder til jer alle, og så kan der køres, ALLA og jeg siger ALLE, der køre touring, om det er en 125 ADLY. eller en boss horse, er velkomne, dog siger jeg at det er til sjællændere, da jeg ikke regner med at nogle gider krydse broen.

Evt lave en fast dag, eller hvis der er nogle der kan holde en fridag, og feks tage til hundested, spise madpakker ved fyret, tage færge over til rørvig, bade, og sådanne ture, bare hyggeligt.

Thomas

Jeg er selv fra Ringsted, og det er temmeligt centralt.

• #5   19. feb 2007 hmm ingen bmw gruppe ???

• #6   19. feb 2007 Er rettet, men det kan du jo også selv oprette, jeg er ikke sheriff, men jeg vil bare gerne samle MANGE, så man kan skrive jer alle en besked, mødes, og så bare køre.

Thomas

Kommentér på:
Pyh der er mange

Annonce