{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Smid over tasker {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt et sæt smid over tasker, jeg syndes ikke jeg kan få dem til at side sånt rigtigt.
Jeg har forstået at de tykke remme, skal lægges oven på sædet "er de så ikke tralse at side på for passaseren" ?
Håber i kan hjælpe mig med at fortælle hvordan de spændes fast, måske med et link til et billed/tegning

HB

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smid over tasker
  • #1   18. feb 2007 Hej Henrik.

Nej, har slev haft sådan et på "smid over tasker" og det er faktisk ikke noget problem for passasereren.
    Jeg har i vært tilfælde ikke haft nogle klager *G*

/Tommy

• #2   18. feb 2007 hvis man ska køre langt med en bagpå, kan det godt genere lidt syns jeg (for passageren altså) du kan evt. tage sædet af, og ligge dem ind under der.. kan godt se det vist ikke bare lige er til at pille af på din, men hvis det er for en lang tur er det måske det værd. Desuden kan de også yderligere fastspændes med stropper ned til bag fodhvilerne, eller det kan dem jeg har set i hvert fald, det gør at de sidder lidt bedre fast synes jeg..

• #4   18. feb 2007 Tak til jer, jeg må jo lige vente til 1 marts, så må jeg have lille mor op bag på, så må hun jo sige om det er ok, med baggen, efter en lille tur smiley
    Kylle sædet er nemt at tage af, men jeg syndes remmende er for tykke at lægge under.

HB

• #5   18. feb 2007 Ok, ja det er rigtig nok, de er rimelig tykke..

Kommentér på:
Smid over tasker

Annonce