608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Vask og polering Vask og polering

Nu da jeg er blevet den stolte ejer af en flot R6 syntes jeg jo den skal holdes pæn og flot.

Så derfor kunne jeg godt tænke mig nogle fifs (produkter) til vask og polering, eftersom det er min første MC er jeg ikke helt inde i det men vil have det gjort ordentligt, eftersom jeg allerede er gået igang med og køre (jaja ved det salt salt salt)

Håber i kan hjælpe mig med dette smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vask og polering
  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #1   8. mar 2005 ja vand er jo altid godt. og så en sæbe med voks i så den skinner igen

• #2   8. mar 2005 Hvis du har noget crom/alu/udstødningsrør eller andet der ikke skinder nok, så prøv med "autosol" Det er et fremragende polermiddel som kan købes hos alle bil/mcforhandlere. Til kåben/alle de lakerede dele brug der en lakforsegler evt. "Atlas". Hvis der er småridser i lakken eller den er blevet mat skal du bruge en gang lakrens til at polere det op med igen efterfuldt af lakforsegler. Når så maskinen står ren og flot kan du sprøjte den over med sådan noget silikoneagtigt spray(Jeg kan ikke lige huske navnet). Det beskytter simpelthen hele mc'en mod rust/ ir mm. og det kan også sprøjtes på motor og udstødning, og fåes ligeledes hos mcforhandleren...
    God fornøjelse ;-]
    /Jan

• #3   9. mar 2005 NEJ NEJ NEJ, brug ikke "autosol" på krom(med mindre du vil ødelægge det), der er slibemiddel i det, og derfor er det godt til at polere alu. med, men hvis dit aluminium er alukseret må du kun rengøre det med alm. husholnings sprit. Til krom findes der flere gode midler, bla. "krom pust" og "krom magic". Men man når langt med vand og autoshampoo.

Mvh. Bager

Kommentér på:
Vask og polering

Annonce