Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nordkap - Maj måned
  • #1   14. dec 2016 Der vil i alt fald være sne i de høje områder... Men ellers kan jeg ikke hjælpe smiley

• #2   14. dec 2016 der kan opleves midnatssol i maj måned smiley

• #3   14. dec 2016 Hmm..
    i udgangspunktet lidt køligt og kedeligt, fugtige veje, og stiv kuling vest fra..

Stort set som at køre herhjemme i dag..! Så det er jo ikke et egentligt problem.! smiley
    Og det kan jo være fint nok at pendle i, med godt MC tøj og styrvarme OG vide man blot skal holde dig varm en times tid og så er du fremme... smiley
    Intet problem

Men på en ferie..! smiley hvor du skal nyde de skønne norske landeveje.. ?.
    Så skal det næsten være lidt lunt.. og tørre veje.. sol - bare engang i mellem.. smiley

August - er bedre.. smiley
    Har familie i Bergen og taget forskellelige ture derop gennem Sverige.. Oslo, Beitostølen, Ålesund og ned langs kysten hele vejen rundt retur gennem Sverige, smiley fed Tour i August smiley

Eller som her over Geilo i klar sol og tørre lækre landeveje helt for sig selv i september.. smiley http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/18886-4_dages_roadtrip___sydlige_norge___sept_12

Vigtigt at indtænke hele sommeren er der Knott mange steder.. (alle steder) men aftagende i sept.. og alene af den årsag vælger jeg eftersommeren..
    (Obs..! Knott stikker ikke, Knott har en Bosch stiksav med sløve blade de skærer hul i huden med!!! smiley )

Men et fedt MC land du skal prøve, på mange måder bedre end Alperne, alene fordi du lidt ude af byerne har det hele for dig selv..
    Det er jo fedt når myldretiden..!! Er en selv, helt alene.. smiley
    God tur..

• #5   15. dec 2016 Cool..!
    smiley

Kommentér på:
Nordkap - Maj måned

Annonce