{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.710 visninger | Oprettet:

Nyt læder- Hvor stramt skal det sidde? {{forumTopicSubject}}

Hej der ude.

Jeg købte for en god måneds tid siden en ny læderdragt, og købte den bevidst sådan at den sad <b>tæt</b>, da det altid er hvad jeg har hørt den skulle.
Nu har jeg så prøvet det for første gang <i>i mens</i> jeg sad på min cykel, og for satan det sad stramt :-S .... Faktisk sidder det så stramt når jeg sidder på cyklen, at jeg med fuld mundering, dvs. støvler og det hele, føler jeg har svært ved at bevæge benene/fødderne og dermed bruge gear og bremse.
Jeg har justeret min bremsepedal lidt ned, så den nu er lidt mere medgørelig, og gear vælgeren kan også justeres, men har endnu ikke forsøgt.
Det går lige an med bremsen nu, men synes stadig at læderet føles <b>meget</b> stramt når jeg sidder på cyklen... Det er helt klart værst ved benene, da de skal bukke ret meget pga den "nedlagte" kørestilling.

Spørgsmålet er kort og godt, hvor meget giver sådan noget læder sig, og er der noget jeg kan gøre for at "hjælpe det lidt på vej"?

Hvis der er nogen af jer der har erfaringer med lige netop det her, hører jeg meget gerne fra jer, da jeg nødig vil konstatere at jeg muligvis har købt en for lille dragt... Den er i øvrigt to delt, hvis det har betydning.
Den kan ses her: http://images.motorcykelgalleri.dk/uploads_alb_large/7762_l.jpg

Det er mit første lædersæt (førhen har jeg altid kørt med tekstil), så jeg har ikke så meget egen erfaring at trække på smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt læder- Hvor stramt skal det sidde?
Kommentér på:
Nyt læder- Hvor stramt skal det sidde?

Annonce