1.183 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Ragnar H
Ragnar H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Brugt Suzuki GSX 600F Brugt Suzuki GSX 600F

Hey:)
Jeg skal ud og se på en GSX 600F her i julen..:) men da det er min føste cykel, så ved jeg ikke såå meget om dem, og ved ikke hvad jeg skal være særlig opmærksom på.
Hvad har folk at tips og triks..?:)
Den er fra 2003 og kørt 40k ca..:) men billig..:)

Tak på for hånd..:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt Suzuki GSX 600F
  • #1   11. dec 2016 Det første du skal beslutte er om du overhovedet vil eje en gsxf....
    Det er en utrolig pålidelig MC. Men også noget af det mindst inspirerende og usportslige der findes på 2 hjul. Den ligner en frisk allrounder, men under plasten gemmer der sig en utrolig gammeldags daglig slider..
    Personligt havde jeg kigget efter noget andet. Eks, en bandit,hornet,fazer eller lign som også kan findes til små penge..

Held og lykke.

• #2   11. dec 2016 En gsx 600/750 f kører som en skæv EU palle - næsten hvad som helst andet på 2 hjul giver mere sjov.

• Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    jul 2006

Emner: 4 Svar: 63
    #3   11. dec 2016 overvej en bandit i stedet for.. har haft begge og banditten køre langt bedre!

• #4   11. dec 2016 Tag nu bare ud og prøv den...vær dog opmærksom på om den "hakker" lidt i omdr området 2000-3000 rpm, for så derefter at få normal trækkraft og motorgang. Hvis den gør det, er problemet som regel en ordentlig omgang rensning af kaburatoerne , p.g.a "snask" fra gammel benzin som den har stået med i længere tid.
    Min søn har kørt på "vores" smiley stort set de sidste 2 sæsoner fast og er glad for den. Konceptet er som Brian nævner lidt gammeldags( og gennemprøvet) smiley , men en stabil cykel , så er prisen rigtig, tror jeg du kunne blive tilfreds med en Suzuki GSX 600 F. Held og lykke med det smiley

• Ragnar H
    Ragnar H Tilmeldt:
    okt 2016

#6   11. dec 2016 Jeg søger en der er god at køre lange ture, og kun lidt sporty og der synes jeg de gsxf'er så meget dejlige ud..:) men tak for de hurtige svar, og tak for tips jeg skal være ops på:)

• #7   11. dec 2016 Synes ikke den er så slem som nogle mener. Har haft og som begynder cykel er den ok.

• #8   11. dec 2016 Jeg startede på en gsx600f da jeg fik MC kortet, og jeg havde den i 3 år mener jeg.
    Den er stor og kluntet, men jeg lærte at tæmme den og svinge på den. Det var bl.a på den jeg lærte at få knæet i jorden i svingene, og havde den med en tur til Italien. Den skuffede mig ALDRIG! Og kørte uden problemer.

Havde den også med på bane, og det blev den bestemt ikk mere kedelig af. Jeg nød hvert sekund på den, og nød at den var " venlig" at køre på. Go komfort, go siddestilling, havde en fornuftig benzin økonomi, og så var den mere end pålidelig!
    Hvis du tager ud og kigger på den, og føler dig sikker på den kunne tilfredsstille dig i et godt stykke tid, så er det en super begynder-kværn!:-)

• #9   12. dec 2016 Jeg har haft 3 til at starte med... ganske fin cykel, gør det den skal og tager ikke magten fra dig selv om du ikke har så meget erfaring...

Det skal dog siges at efter jeg har noget nyer cykler ville det være lidt svært at komme tilbage til en...:-)

Men det er solid mekanik den er bygget op over, og bagsædet er ganske behageligt hvis der skal en med der en dag...

Skulle jeg starte forfra igen ville jeg vælge den igen..:-)

Hvad skal den koste om man må spørge?

• #11   12. dec 2016 Jeg har også haft 2 af dem smiley jeg var rigtig glad for dem og man sidder rigtig godt på den, også på lange ture og synes altså de køre godt også er de let at køre for en nybegynder... var selv nybegynder på den første smiley ikke for sjovt at der køre så mange af dem smiley jeg har haft mange fede oplevelser på dem!

• #12   12. dec 2016 Enkel og lidt forældet teknik, men samtid et gennemprøvet design som bare virker.

Bestemt ikke en sporty mc på nogen måde, men som begynder og med lidt touring for øje er det en ganske udmærket motorcykel!

• Ragnar H
    Ragnar H Tilmeldt:
    okt 2016

#13   12. dec 2016 Fedt, mange tak alle..:)
    Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på når jeg prøver/køber sådan en..? Lyde? Slør i led..? Hvad går hurtig i stykker på sådan en..?

Nicky, det må du da.. Jeg har et budget på ca 20k og den jeg har beskrevet fra 2003 og kørt ca 40k står til salg for lige under 20k..:)

• #14   12. dec 2016 Så kan det ikke gå helt galt...

Nu har den jo 13 år på bagen, så et stort service vil nok ikke være af vejen, hvis den ikke har fået det for nyligt...

Og skal du forkæle den, så også service af forgaffel og bagdæmper..

Ellers bare kør..:-)

• #15   14. dec 2016 Har du overvejet en Kawasaki GPZ 500 s i stedet? Kan ofte fås (i ældre årgang, nok ca årg 95/96) til samme penge. Tænker ikke den er GSXF'en teknisk underlegen, men her må jeg være svar skyldig. Det er i hvert fald en fin sportstourer, med hovedvægten på tourer. Og en (efter min beskedne mening) langt, langt federe MC.

Kommentér på:
Brugt Suzuki GSX 600F

Annonce