{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stafferinger efter lakering ... dumt?
  • #1   15. feb 2007 Sætter de ikke staferingerne på inden lakken mon??

• #3   15. feb 2007 Hvorfor ikke få malet din stafferinger. Det vil da se bedre ud.... Så er det ikke dybde forskel osv.

• #4   15. feb 2007 Med mindre, du vil skifte stafferinger, hele tiden.... så sæt dem på først, og derefter lak!! Det ser helt klart bedst ud!!

• #5   15. feb 2007 Bare sørg for at dine stafferinger sidder på et par dage så alt vandet fordamper på bagsiden, for ellers kan du komme ud for at de bobler op når de bliver lakeret og varmet op. (Har jeg prøvet!!!) satte stafferingerne på og der var ikke skyggen af bobbel nogen steder da jeg var færdig. Afsted med kåbedelene og de blev lakeret et par timer efter, med bobler under til følge! Surt!!!

Når jeg skal have lavet noget næste gang sætter jeg stafferingerne på til sidst uden på lakken!

Jannik...

• #6   15. feb 2007 Hvis du alligevel skal have lakeret din mc om, er det da kun en klyt af en maler der ikke lakere tekst og stafferingerne. Det ser klart federe ud, og udstråler langt højere kvalitet... Men selvfølgelig, hvis du ikke ved hvordan du vil have din tekst og stafferinger, så er det jo noget svært for maleren....

• #7   15. feb 2007 nu ved jeg godt det ikke er alle mennesker der ved det....

de sætter IKKE noget på efter klar lak

deres klar lak er bare så tynd at det mærker sådan

så gæt engang hvad du skal og ikke skal

• #8   15. feb 2007 Nemlig Nilels H. Det sender et signal om kvalitet når det er malet. Så også bedre ud..........

• #9   15. feb 2007 det er en smag sag.... på min tank er der ikke et eneste klistermærker heller ikke suzuki mærket er klister... alt er maliet ind i og det var billigere end og bestille suzuki`s orginal mærker. kig forbi og se...

• #10   15. feb 2007 fik min malet for snart 14 dage siden.
    Jeg valgte IKKE at få klarlak over stafferingerne.
    Maleren var ellers meget ivrig for det "hvis nu jeg spildte benzin" sagde han.
    Kom til at tænke på.... HVIS den får en rids i en af staferingerne kan den ikke repareres. så skal den slibes ned til under klistermærket, hvilket tager en helvede til tid. så har valgt den anden løsning. kan altd sætte et nyt klistermærke henover eller reparere med en lakpen....
    nå ja. og staferingerne kan skiftes når man bliver træt af at se på dem.

• #11   15. feb 2007 Nogen der har kontakt til en maler på Sjælland eller Østjylland som kunne lakere min bike sort så?

Det lader til at der er lidt delte meninger om det med klarlark efter stafferinger.

Jeg har HAR som sagt ikke stafferinger endnu og jeg ved ikke hvor lang tids levering der er fra tapeworks? Andre steder jeg kunne bestille dem?

• #12   15. feb 2007 ja en maler i gerlev ved frederikssund, er det for langt væk ?

• #13   16. feb 2007 Jeg synes nu stadig det vil være synd ikke at få lavet det på den rigtige måde.... Men hey, det er din kværn, og hvis du ikke kan lide at folk står med beundrende blikke og betragter din lakering, så skal du da selvfølgelig smide klistermærker på den...
    Men held og lykke med projektet.. anyways

• #14   16. feb 2007 Hej
    Du skal være sikker på at plastik kan klare en gang fortynder ellers krøller det det bedste vil at male den stafering på også 5-6 gang klar bagefter

• #15   16. feb 2007 Nu må vi se hvad maler siger på mandag. Tager kåbedelene med og så kan det være han kan lave de ridser der er og give den klarlak ovenpå, så jeg kan beholde mine stafferinger..

Kommentér på:
Stafferinger efter lakering ... dumt?

Annonce