Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For tidligt at begyndeat 1. marts?
  • #1   14. feb 2007 For tidligt ? - Nej ikke såfremt vejret arter sig. (læs: + C og saltet er væk).
    Resten er op til din påklædning.

God tur - og må vi så få noget forår !!!

• #2   14. feb 2007 Det er svært at sige om det er for tidligt.....
    Der kommer jo meget an på vind og vejr... hvis solen skinder og vi har tidligt forår så er det da fint... men hvis de ikke er sædrig med at smide salt... Så ville jeg nok vente lidt endnu selv om det er svært

• #3   14. feb 2007 Hmm... Er meget spændt på vejret i marts...

Hvis de betingelser, som Jesper nævner er opfyldt, har jeg tænkt mig at køre!!!

Allan

• #4   14. feb 2007 Er du i tvivl så lav sliktesten! Ud og slik på vejbanen, mindste smag af salt, så er det et no-go! ;o)

Tøsedrenge bruger denne hjemmeside: http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=contentsaltning

Men som skrevet - ingen salt i LAAAAAAANG tid og plusgrader, så ser I også mig derude ;o)

/Anders, der slet ikke er klar til foråret endnu smiley

• #5   14. feb 2007 Hej Søren.
    Hvis de ikke har saltet i et stykke tid (bare rolig det vare nok ikke længe før de, rundt omkring i kommunerne, løber tør alligevel) og der har været en uges tid med regn, så er salten væk... Og så er det kun op til dit tøj om du vil ud og køre.. Personeligt venter jeg nu osse til det bliver varmere, selvom jeg engang åbnede bakken i en møgvejr med slud (eller var det sne??)

• #6   14. feb 2007 Bare der ikke er sne og is!!

Fanden med saltet. Det går af med vand, når man kommer hjem!

• #7   14. feb 2007 Tak for besvarelserne. Min mening var mere mht. opbevaringen, går mit batteri ud første nat med frost eller?
    Undskyld iøvrigt jeg er sådan en newbie med al teknik.

• #8   14. feb 2007 ---> Knud

Gætter på din Intruder ALDRIG har set et saltkorn :O)
    Damn, den er flot...

• #9   14. feb 2007 Tag det roligt Søren, du kan roligt ha den stående under et dække i sne og slud (gud forbyde det i Marts)
    Hvis batteriet er i okay stand ville jeg ikke være nervøs.
    Min gamle GSXér blev startet op hver uge i 5-10 min gennem hele vinteren - og den stod i et skur i frostgrader.... jeg havde ikke problemer.

• #11   14. feb 2007 Dennis tro mig, de løber ikke tør for salt i klampenborg ihvertfald, de fik 800tons i sidste uge og jeg kørte 350ton ud til dem i mandags.. smiley

• #12   14. feb 2007 Nej de løber ikke tør for salt.....det gjorde de sidste år og derfor har kommunerne garderet sig ekstra i år. Med det resultat at der vel kun har været et par ugers frostgrader.... smiley

• #13   14. feb 2007 jannic.... forræder... hvorfor smed du det ikke i en lille busk eller i en sø ligesom avis drengene : )

• #14   14. feb 2007 Dennis::

Den får salt hvert eneste forår og efterår!!! Og det er ikke engang løgn. Men - i dette forum hersker der et sandt hysteri. I al enkelhed tager salt tid om at gøre skader, og vi taler ikke om minutter eller timer eller endda dage. Det er uger eller måneder. Bare man vasker en -to gange pr uge, sker der ikke en dyt!!!.

Det salt der får lov at sidde længere, det gør skader.

Selvfølgelig gør et godt lag voks på en ren cykel også sit - også på chrom smiley

• #15   15. feb 2007 Den 1 Marts kan I finde undertegnede rundt på nærliggende landeveje ca. 8 km syd for Århus med røven i vejret og i færd med at slikke asfalten.

Slikke asfalt......Kanon ide'

-Så det vil egenlig sige at hvis det smager ligesom når slikker ..... Åhh -Forget it smiley

Kommentér på:
For tidligt at begyndeat 1. marts?

Annonce