{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  told-syn
  • #1   6. mar 2005 det kan du godt bestille sammen med ja... men det kræver at du siger det når du bestiller tiden... men du sparer ikke noget ved det.. det er 2 * 231kr..

• #2   6. mar 2005 Vejet ?
    Jeg var til toldsyn og alm. syn med min gamle Yamaha....men ikke noget med vejning ?
    De gik den bare lige igennem stort set som ved et alm. syn plus lidt ekstra vurdering af udstyr.....og det var der intet af ...

• #3   6. mar 2005 d med veje-seddel er dokumentation for hva den vejer.. nogen gange godtager de den gamle reg-attest hvis d står der på... og d kommer også an på om de laver mange toldsyn og om de er lige efter bogen... osv osv osv... jeg lånte en vejeseddel a en kammerat der havde toldsynet en magen til... d var fint for de synsfolk.. men men men.... (-; man ved jo aldrig med dem..

• #4   6. mar 2005 ja fik godt nok os at vide at jeg sku få lavet en veje-seddel, men godt i skrev det, havede sgu glemt det, men det er vel godt nok men dagen før.

• #5   6. mar 2005 Hej
    Du kan godt få foretaget et reg.syn uden at få lavet et told syn; men skal du have lavet et toldsyn skal det altid være i forbindelse med et reg.syn, så husk at bestille et toldsyn samtiddigt.
    Det med vejeseddel forlanges hvis ikke der er anden dokumentation for egenvægt, de må nemlig ikke bruge egenvægten fra et udenlansk reg.attest. Det er derimod fuldkommen korrekt, at der må ligges en vejesedel fra en anden indentisk mc til grundlag for at fastsætte egenvægten.
    Det er også tilladt for synsmanden at undlade vejeseddel, hvis han har en så stor baggrundsviden at han ved hvad egenvægten, på den enkelte mc er.
    TIl Nicolaj H
    Hvis du har noget som godtgøre egenvægten kan du godt spare en vejeseddel. Hvad er det for en mc du skal til toldsyn med?
    Måske kan jeg hjælpe dig.

MVH
    Bjarne Klit

• #6   6. mar 2005 Hej
    Jeg kan oplyse at GSX 750R er oplyst til en egenvægt på 208 Kg i mc revyen og at GPZ 500S er sat til en egen vægt på 175 Kg. I skal så lige være opmærksom på at vægten skal op/nedrundes til nærmeste med 10 dellige tal.

Hvis i har en mail så vil jeg godt prøve om jeg kan maile det til jer.

MVH
    Bjarne Klit

• #7   29. mar 2005 så fik jeg synet min mc, og det gik fint nok, der var ikk så meget i det, og told-synet, der identisifisere de bare motorcyklen..

Kommentér på:
told-syn

Annonce