674 visninger
|
Oprettet:
told-syn {{forumTopicSubject}}
hey, skal snart til told-syn med mc`en, men når man skal til told-syn, er det så os et alm syn??
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 157
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Jeg var til toldsyn og alm. syn med min gamle Yamaha....men ikke noget med vejning ?
De gik den bare lige igennem stort set som ved et alm. syn plus lidt ekstra vurdering af udstyr.....og det var der intet af ...
nov 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 62
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 10 Emner: 78 Svar: 229
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 115
Du kan godt få foretaget et reg.syn uden at få lavet et told syn; men skal du have lavet et toldsyn skal det altid være i forbindelse med et reg.syn, så husk at bestille et toldsyn samtiddigt.
Det med vejeseddel forlanges hvis ikke der er anden dokumentation for egenvægt, de må nemlig ikke bruge egenvægten fra et udenlansk reg.attest. Det er derimod fuldkommen korrekt, at der må ligges en vejesedel fra en anden indentisk mc til grundlag for at fastsætte egenvægten.
Det er også tilladt for synsmanden at undlade vejeseddel, hvis han har en så stor baggrundsviden at han ved hvad egenvægten, på den enkelte mc er.
TIl Nicolaj H
Hvis du har noget som godtgøre egenvægten kan du godt spare en vejeseddel. Hvad er det for en mc du skal til toldsyn med?
Måske kan jeg hjælpe dig.
MVH
Bjarne Klit
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 115
Jeg kan oplyse at GSX 750R er oplyst til en egenvægt på 208 Kg i mc revyen og at GPZ 500S er sat til en egen vægt på 175 Kg. I skal så lige være opmærksom på at vægten skal op/nedrundes til nærmeste med 10 dellige tal.
Hvis i har en mail så vil jeg godt prøve om jeg kan maile det til jer.
MVH
Bjarne Klit
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 10 Emner: 78 Svar: 229
told-syn