{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

I-hugnings-attest?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har gang i den helt store ombygning og skal derfor naturligvis også have lakeret stellet. Problemet er dog at efter at stellet er blevet pudset ned er stelnummeret ikke ret nemt at se længere... (ja ja spar de kloge ord: sandblæs i stedet osv?!) ;o)

Jeg har hørt at man kan få hugget stelnummeret i igen men at man skal have en attest på det eller sådan noget.

Er der nogen der har prøvet det eller ved noget om det?

Mvh. Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I-hugnings-attest?!
  • #1   11. feb 2007 Tag reg. attest og stellet med ned i synshallen inden du gør mere . De kan give dig lov til at genihugge nummeret.............

/thomas

• #2   11. feb 2007 Nope ,ikke hvis stelnummeret stadigt kan tydes....hvis der er er en dk reg.attest på den har told&skat intet at skulle have sagt . Det er jo ikke et spørgsmål om afgift men et spørgsmål om at nummeret er tæt på at være slidt væk men stadig læseligt.......................Samme gælder for en bil hvor nummeret feks. er ved at ruste væk , kan synshallen identificere bilen ud fra de cifre der er tilbage/typeplade osv er det dem der siger god for at det er den rigtige bil og giver tilladelse til genihugning.....Told/skat har ikke kompetence til den type opgave (eller for så vidt noget andet ;o) ) Er nummeret derimod helt væk eller er blevet genihugget uden tilladelse kan det gå hen og blive en sag for toldvæsenet

/Thomas

• #3   11. feb 2007 Tror nu nærmere det er synshallen , ved at hvis vi laver et nyt efter en skade er det fx bare taksatoren fra forsikringen der kigger nå det er lavet , men mener bestemt det er synshallen ved privat personer

• #4   11. feb 2007 jeg var på told-skat og få min tilladelse da jeg stod med samme problem .
    dog var det en bil jeg fik hugget nyt nr i .

Kommentér på:
I-hugnings-attest?!

Annonce