2.671 visninger
|
Oprettet:
Schuberth SRC {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kan forklare mig, hvad forskellen er på det gamle Schuberth SRC system til en C3 Pro, og det nye, der vist hedder hedder SRC Pro?
Er der nye muligheder, som jeg ikke kan leve uden?
Jeg ved godt at det kan jeg dybest set kun selv svare på, men hvad får jeg med i det nye system?
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 230
C4 kommer i første kvatal 2017, om samtaleanlæget er klar fra start vides ikke.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 50
apr 2006
maj 2010
Annoncer: 1 Emner: 6 Svar: 188
apr 2006
maj 2010
Det er faktisk sådan at antennen i C3 pro også er en del af SRC systemet
apr 2006
Trådstarter Allan B spørger, om der er forskel på de hidtige SRC eller de nyeste (ref. som SRC Pro) - og ja, der er forskel på brug/placering af knapper - flere deltagere i konference. Men der er *INGEN* forskel hvad angår antenne, idet den *IKKE* er en del af SRC, men kommer "as is" som en del af hjelmen. Afløsenere for C3 og C3 Pro - altså C4 - er et helt nyt kapitel, idet SENA er leverandør på Intercom-delen- og mikrofon/højtalere allerede er monteret i C4 hjelmen. Og med mit kendskab til SENA, Cardo m.fl. - så vil jeg ikke blive overrasket, såfremt nye C4 "system" overhovedet ikke kan tale sammen med C3/C3 Pro (underforstået SRC).
Forøvrigt begriber jeg ikke, at de respektive Intercom producenter ikke benytter én fælles standard, således alle kan/kunne tale sammen.....men det er jo nok for at beskytte sin markedsandel og berige sin egen forretning fremover!
maj 2010
Hvor den "nye" C3 pro SRC har et stik til at slutte til hjelmens antenne. Og det gør (synes jeg) at den modtager bedre f.eks. radiosignal.
Meeeen mon dog de laver et nyt system der ikke kan snakke sammen med det gamle. Ja det ville være fint med en fælles standard, også på dette område.
apr 2006
ja - jeg tror faktisk at den nye SRC - som reelt blot refereres som "kommunikationssystem" og med garanti *ikke* kommer til at hedde SRC vx.x - ikke kan tale sammen med SRV v1, v2 eller v3. Af den logiske årsag, at producenten skifter fra Cardo til SENA. Rygterne vil vide, at SENA har et langt større markedsandel i USA, Australien og østen - hvorfor Schuberth gør en mindre geni-streg ved at vælge SENA som producent - underforstået, at Schuberth's Intercom vil være kompatibel med et langt større segment.
Schuberth SRC