Bedste sted til reservedele - Kawasaki / MCophuggere? {{forumTopicSubject}}
Hej Alle,
Jeg har lige erhvervet mig en Kawasaki ER6F (Ninja 650R), fra 2011. Opretter den om et par dage herinde, skal lige have den igennem en omsyning, efter jeg fjerner ned neddrosling der har sidet på (købt af en veninde, som kun havde lille kørekort).
Desværre har baglygten en løs forbindelse, den blinker og går og kommer som den vil. Jeg har nu skilt det hele fra hinanden, og kan tydeligt se det drejer sig om en løs forbindelse inde i selve lygtehuset. Men dette lygtehus er desværre helt forsejlet og limet til, så jeg kan ikke komme ind og lode/rette fejlen.
Dertil mit spørgsmål. Er der nogen gode sider i kan anbefale, hvad enten det er til Kawasaki reservedele, eller endnu bedre, en form for auto ophugger indenfor MC reservedele? Det gør det jo trods alt lidt billigere =)
Håber i kan hjælpe
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.553
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 625
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 102 Svar: 2.005
https://www.louis.de/artikel/led-klarglasruecklichter-diverse-ausfuehrungen/10033318?list=239581858
Og så er der jo altid konge-huggeren over alle mc-huggere..:
http://www.motorradteile-bielefeld.de/galerie/index.php?file=cat_directory/cat_directory&cat=3
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 43
#4 kigger på det
#5 LED røvrubiner
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 179
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 43
Michael er det original med rødt glas?
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 179
jun 2012
Følger: 29 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 53 Svar: 477
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 102 Svar: 2.005
Det ultimativt hygligste og bedste er selvfølgelig at slå vejen forbi..
Problemet er bare man aldrig kommer derfra.. totalt velordnet.. alt er gennem nummereret.. og overskueligt.. en ren fornøjelse at gå på jagt efter det man ikke anede man lige står og mangler til sine MC.. hvis det du søger sidder på en plukke bike.. (de har nyere bikes der nærmest lige er kørt ud af forhandleren og ind i en væg..?! Der skal ikke nær såmeget til før en bike er totalskadet i Tyskland.) springer yngste lærlingen til, går med og afmonterer med detsamme
ER du der en w-e i sommer halvåret har de skrue-weekender - hvor deres motorcykel mekanikere hjælper med gode råd, assistance og special værktøj.. så du selv skruer løs med kvalificeret overvågning og hjælp..
De har så særlige Cafe racer skrue w-e hvis du vil bygge din egen bike om.. eller scrambler w-e osv..
Det virker som om de to brødre går gennem ild for at hjælpe dig med at finde det du skal bruge eller står og mangler.. Deres hugger netværk er enormt.. de sagde flere gange at deres ting skulle ud og køre, og ikke ligge på lager..
Du kan maile eller ringe og få det afklaret med detsamme, de afmonterer og sender fra deres lager.. jeg fik eftersendt en sædebund til min VX'er, det tog de 18øvre, lidt over 100kr Så portoen har de ikke tjent på, men nu er sådan en jo heller ikke tung..
Her: http://motorradteile-bielefeld.de/kontakt/
Gudes vergnugung..
Bedste sted til reservedele - Kawasaki / MCophuggere?