Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC holder/ støtte
  • #1   13. okt 2016 Jeg bruger denne her på min guzzi da den heller ikke har centerben og en noget ustabil sidestøtte
    http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Depotstotte-og-transport/Forhjulsstotte-MC-2000032368/
    Den fungerer fint og ungerne kan kravle rundt på mc'en og lege ræs uden den vælter.

En holder til forhjulet er nemmere at komme ind og ud af end een til baghjulet, du kører bare cyklen ind i holderen som en trædecykel i et stativ. Ulempen er jo så at baghjulet ikke er løftet ved kædeskift f eks men det kan jo klares med en donkraft mens forhjulet holdes på plads i stativet med en laststrop eller lignende

• #3   13. okt 2016 Slet ikke enig med Per.
    En wheelgrap er kun egnet når cyklen transporteres...

Hvad for en MC er der tale om ?

• #4   13. okt 2016 Hej Brian
    Det er jeg da ked af, min mc står ellers så fint i garagen imellem de to biler i mit stativ og har gjort det i 1 1/2 år.... Men så må jeg jo til at finde en anden løsning smiley

• #5   13. okt 2016 hva men en helt alm pitstand og sådan en som per linker til så er den da så sikker som den kan være

• #6   13. okt 2016 Bike Lift baghjulsløfter. Den duer.

• #7   13. okt 2016 @per

Hvad er der galt med dit side støtteben ??

• #8   14. okt 2016 Baghjulsløfteren fra T-Hansen er i rigtig fin kvalitet og der står cyklen meget stabilt.

• #9   14. okt 2016 @Brian:
    Italiensk design smiley

Tonti Guzzi'er har notorisk dårlige sidestøtteben. Dels er de fjederbelastede så de selv svinger op, dels er de for korte og endelig sidder de helt fremme foran motoren så tyngdepunktet er forkert.

Mit ben er forlænget men alligevel ligger cyklen for meget ned. Og da jeg parkerer i garagen mellem vores 2 biler og har 4 børn der går forbi med skoletasker tør jeg ikke lade den stå på sidestøtten i garagen.

Eet af vinterprojekterne er at sætte et ordentligt støtteben på den gamle dame

• #10   14. okt 2016 Vil gerne ha en støtte så den står mere om når jeg ellers skal rode med den, det er noget næmmere end den står på side støtteben,

• #12   14. okt 2016 HVAD ER DET FOR EN MC ?????
    Svar for H eller jeg sladre til de voksne smiley

• #13   14. okt 2016 Det er da fuldstændig lige gyldigt hvilken MC det er Brian, men det er en Suzuki

• #14   14. okt 2016 Det er da OVERHOVEDET ikke ligegyldigt smiley smiley
    De lækreste løftere er model bestemte. Og der er jo absolut ingen grund til at linke til noget vidunderligt som ikke passer til din MC....

Du klarer bare dig selv, evt med en wheelcrop fordi det var det du blev anbefalet....

Opretter man en tråd er det Go stil at svare på de seriøse indlæg der kommer!!

• #15   14. okt 2016 Jeg ser gerne du ik svare på nogle af mine tråde mere Brian du er sku da til grin at høre på , latterlig komentar ...

Kommentér på:
MC holder/ støtte

Annonce