{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Suzuki Gsx 400E {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har nu fundet en cykel der passer til pengepungen en suzuki Gsx 400E fra 86 http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=47968186&AlleredeKoebtAdgang=1

Mit problem er at jeg ikke har fundet 100% ud af hvor mange hk den har, hvilket er ret vigtigt med mit lille kort. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen Jakel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Gsx 400E
  • #1   6. feb 2007 mener den har 43 hk

• #2   6. feb 2007 Jeg kan se at sælger skriver i bud&chat på DBA at han mener at cyklen kan køres på lille kørekort. Dette tvivler jeg stærkt på er rigtigt, medmindre den er droslet, hvilket intet tyder på.

"Den går igennem syn lige med det samme."

- Det siger de allesammen smiley Få hellere en MC-kyndig med ud og se på den og gå den grundigt efter.

"km 10200"

- Lyder det realistisk at en 21 år gammel MC har kørt 485 km om året i gennemsnit? Nej, vel? Det KAN selvfølgelig godt lade sig gøre, men generelt bør man ikke fokusere så meget på KM-standen, da den alligevel er uendelig let at manipulere med. Kig hellere på MC'ens generelle fremtoning. Ser den pæn og vedligeholdt ud har den sikkert haft det godt og er blevet passet og plejet. Omvendt - ser den slidt ud hærget ud *er* den det sikkert også - og så er det videre til den næste...

Håber du kunne bruge det til noget smiley

Mvh

Mathias

Kommentér på:
Suzuki Gsx 400E

Annonce