1.207 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Fejl i ansøgning Fejl i ansøgning

Hej alle sammen!

Jeg er ved at tage kørekort til A2, altså mellem kørekort. Men kan se at de har lavet en fejl i min ansøgning og der står i min eboks at jeg er ved at tage kørekort til A, stor kørekort.

Vil denne fejl blive rettet eller ville den godt kunne gå igennem systemet uden at blive opdaget? Bliver 21 om 1 måned ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl i ansøgning
  • #1   22. sep 2016 Tror du får det mest korrekte svar ved at spørge din kørelære smiley

• #2   22. sep 2016 Ja tænker jeg også, kunne bare være at jeg var heldig der var andre der havde prøvet det samme eller lige vidste det smiley

• #3   22. sep 2016 Jeg ville vente og se hvad, der kommer til at stå på kørekortet når du får det.
    Og så klage efterfølgende, hvis du ikke er tilfreds.

• #4   22. sep 2016 Det er jo ikke dig der har lavet fejlen, og hvis du på den konto får det store kort, ville jeg lade som om at jeg ikke have nogen ide om det! Det er jo ikke forbudt at være dum og uvidende, bare se på mig smiley

• #5   22. sep 2016 du kan jo altid bare sige at du troede det var inden for kategorien A(MC) hvis det ikke også er tildfældet

• #6   22. sep 2016 Tom>>>nu er loven sådan indrettet at uvidenhed ikke fritager for straf.
    Så hvis det kunne ende med et evt bødeforlæg for kørsel med forkerte papirer, så kan man stadig straffes...og måske de ville kunne putte sådan en sag inde under noget dokumentfalsk

• #7   22. sep 2016 #7 Jeg har ikke påstået at man ikke kunne få en "dummebøde" men går det i et par år har trådstarter "stort" kørekort, og det kan vel så ikke rigtigt udløse nogen sanktion, det er jo udstedt af myndighederne smiley

• #8   22. sep 2016 Men opdager man en fejl er det i mine øjne, i ens egen interesse at få rettet på denne fejl, netop så man kan slippe for evt. uoverensstemmelser

• #9   22. sep 2016 #8 Ups, kom lige til at lave en fejl, har overført en million til din konto, sender du den lige retur? smiley smiley

• #10   22. sep 2016 ja ja da....sender en paypal kvittering senere

• #11   22. sep 2016 Hvis jeg kom til at køre over for rødt ville jeg straks køre til politiet og melde mig.

Jeg havde bare ventet og set hvad der skete med kortet og går den så er det ho bare dejligt.

• #13   22. sep 2016 Det kan være at betjenten der afholder køreprøven, opdager det. Men for du det stor kort, ville jeg bare køre pænt, så bliver man normalt ikke stoppet.
    Er ikke blevet stoppet i de 20 år jeg har kørt mc. Og det har til tider gået lidt stærkt, men med fornuft.
    Men parkere du mcen i et træ, skal de nok være der...

• #14   22. sep 2016 Har snakket med en anden kørelære end den jeg har og han fortalte at der var stor chance for at det ville blive opdaget af betjenten til køreprøven. Og så skulle der sendes ny ansøgning ind og så kunne jeg først gå op til køreprøve næste år til Marts. Så tror ikke jeg tager chancen smiley

• #15   23. sep 2016 Det vil med al sansynlighed blive opdaget af bookingsystemet når kørelæreren skal til at booke prøven. Systemet sammenholder din alder med kategori.

Så du kan lige så godt få det rettet nu så du ikke bliver forsinket når kørelæreren prøver at booke prøven til dig.

Og ja der kan godt opstå fejl. Specielt når der er mennesker indblandet som ved oprettelse af dig i bookingsystemet.

Kommentér på:
Fejl i ansøgning

Annonce