574 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Scorpion Scorpion
Hej.
Mangler lidt indput vedr. Scorpion hjelme. Jeg har en exo 510 i kikkerten, men har ingen erfaring med mærket.
Kvalitet, pris, støj mm.
Håber I kan svare på om det er et ok køb eller noget man skal holde sig fra
Pft
0 synes godt om
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
Er det en AIR, så har den jo oppustelige kindpuder, så den tilpasser sig ret godt til de forskellige hovedformer vi allesammen har.
Men du SKAL prøve den på DIN MC inden du køber...
Kvaliteten skal du ikke være bange for - jeg har kun skiftet dem ud fordi de har været i jorden eller er blevet stjålet. Nu har jeg altid to hjelme, så jeg ikke skal undvære at køre MC når jeg vil.
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 472
Hmm det er nok de færreste steder man må låne hjelmen med på en tur tænker jeg??
Men lige netop pasformen via de oppustelige puder var det jeg tænkte som et kæmpe +... sammen med solvisir da jeg er blevet så gammel så jeg har fået briller??
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
Alle de forhandlere jeg har købt noget hos, har ladet mig prøve det inden - også hjelme. Alle dem der ikke vil, får en sur bemærkning når jeg er på vej ud af døren for at finde et andet sted at handle. Det er en selvfølge for mig at jeg så medbringer en hjelmhue og afleverer det tilbage i 100% ren tilstand, men ofte har det ikke været et problem da jeg er endt med at købe det jeg prøvede.
okt 2013
Følger: 19 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 121
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.340
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 472
Scorpion