895 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Tabt action kamera. Tabt action kamera.

Har lige fået mit nye 4K action kamera og skulle da prøve det på mc'en.
Min kammerat opdager at det er tabt og vi kører tilbage for at finde det.
Vi fandt det i tusinde stykker da der ifølge en "tilskuer" var en bus der havde kørt hen over det smiley
Klipsen samt holderen til cam. ser begge fine ud, så jeg forstår ikke hvordan de er hoppet af. Det var monteret på mc som bagud vendt.
Ved i gæve gutter om forsikringen dækker det. Jeg har både indbo(hjem) og en kasko på mc'en .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tabt action kamera.
  • #1   11. sep 2016 Vil (umildbart) tænke, at det er din elektronikforsikring (hvis du har sådan en) der skal dække det. Sad det på med noget selvklæbende eller med klipsen?

• #2   11. sep 2016 Hvis det er go pro. Så er der en lille gummi sikring man kan klemme ned i clipsen, for at undgå at tabe det. Ellers er en lille snor/elastik en god investering. Samt en label på kameraet med navn og tlf nr. ( jo nogle ringer faktisk til ejeren )

Om forsikringen dækker, kan kun dit forsikringsselskab fortælle. Omend jeg tvivler.

• #3   11. sep 2016 Og netop derfor har vi lært til trackdays der altid skal en lille wire, eller strip omkring huset monteret på stellet.

Indbo dækker det. De dækkede i hvert fald min interphone under et styrt.

• #4   11. sep 2016 3m + beslag altså selvklæbende beslag + gummisikring - men desværre ingen snor. Jeg må arbejde med bedre sikring hvis jeg får råd til et nyt.

• #7   11. sep 2016 @johan

Accelerere din MC hårdere end den bremser ?? smiley

• #8   11. sep 2016 #5 I know.
    Har filmet i flere år og brugte samme beslag som tidligere - uden at tabe noget.
    Men det er vel også først når man taber noget at man,,,,, taber noget smiley

• #12   12. sep 2016 Har talt med TopDanmark... De dækker ikke et tabt kamera der efterfølgende bliver kørt over. Det kræver en tillægsforsikring ???????
    2 mc m kasko + 2 biler m. kasko + indbo forsikring + ulykke/liv - er hvad vi har.
    Hvem fanden har fantasi til at lave en forsikring der dækker lidt af livets trængsler ????

Næ livsforsikringen dækker ikke hvis man har glemt at trække vejret - det er jo selvforskyldt... smiley Anyway! Sure lærepenge. smiley

• #13   12. sep 2016 Altså!! Hvem i hulen vil betale 2000,- om året for at forsikre tabt legetøj? For jeg vil ikke være med til at betale for det. Så ekstra dækning til dem der vil have dækket bagateller er eneste vej frem.

• #14   13. sep 2016 #13
    Aner ikke hvem der vil betale 2000,- om året - Tabt legetøj? Er et 4K action cam legetøj. For den uvidende måske. Hvor har du det tal fra, 2000kr. pr. år ?
    Min undren gik nu mere på hvad mine forsikringer dækker..

• #15   13. sep 2016 Ja et action cam er legetøj. uanset om det koster 100,- eller 10.000,-

Min undren gik på hvordan man kan tro at den slags er dækket... Om man overhovedet havde tænkt den tanke at det ville koste en formue i administration og erstatninger hvis alle kunne få dækket den slags bagateller smiley

Kommentér på:
Tabt action kamera.

Annonce