497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Forrør / Udstødning (FZR vs YZF) Forrør / Udstødning (FZR vs YZF)

Jeg er så småt på udkig efter et udstødningssystem til mit projekt. Det er jo ikke til at støve forrør (som er slip-on / bolt-on model) til en FZR1000 87-88. Men jeg har læst mig til at YZF 750 skulle have samme mål og at tingene skulle passe lige hen på.
Men hvad med FZR1000 EXUP modellen, hvis altså det er et uoriginalt forrør uden exup ventil. Passer den ikke på en FZR1000 87-88 model ?? Tænker her på afstand mellem de 4 indgange fra cylindrerne og vinklerne på udstødningen... For det ville gøre det en del nemmere at finde udstødninger til min model..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forrør / Udstødning (FZR vs YZF)
  • #1   31. jan 2007 Hej Boxe

jeg mener at 2la modellen og 3le modellen passer sammen , men jeg har et sæt forrør du kan komme og måle på eller låne med hjem for at se om det passer 100% , i yderste tilfælde kan du pille exup ventilen ud af sådan et sæt forrør og så bare blænde hullet af så skulle det nok kunne virke

• #2   31. jan 2007 Min er en model 2GH... Men motoren burde jo egenlig være den samme... Jeg har aldrig set en exup ventil (eller udstødning for den sags skyld), så jeg ved jo ikke hvor stort et hul der skal blændes... Men jeg kan de tage nogle mål af min i morgen, og så kan jeg evt komme forbi dig og så på den... Du kan lige skrive en besked til min profil med en adresse og et tidspunkt du er hjemme..
    Og tak for det smiley

• #3   16. mar 2007 OK... Det ligger hermed fast at et YZF 750 forrør IKKE passer på en FZR fra 87-88... Cylinderen har en helt anden vinkel samt længde på forrøret. Den kan måske bukkes en anelse så den lige kan gå op til hvis man er stærk nok, og det er jeg ikke... Og HVIS man så kunne bukke den så den passede, så ville den ikke kunne gå op i cylindere da de der "stoppere" der går ind i cylindere er alt for store på forrøret. Så der spildte jeg lige små 2000kr på det forsøg smiley

• #4   17. mar 2009 sandybikespares i england sælger nye rustfri forrør til fzr 1000. og de har også komplet 4 i 1 til den

• #5   17. mar 2009 Allan >> Tak for det, men det var for 2 år siden jeg skulle bruge det smiley

Kommentér på:
Forrør / Udstødning (FZR vs YZF)

Annonce