577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Slettede tråde. Slettede tråde.

Hvor blev tråden ang. solgte mc af?
Jeg synes det er lidt forkert, at en tråd der har haft masser af indlæg blir slettet.Som det er nu, er det opretteren af tråden der bestemmer. Enten ved at han/hun vælger at slette tråden, eller sin profil,- og det mener jeg er lidt forkert. Specielt, hvis mange brugere har brugt tid og energi på at sidde og skrive i en tråd. Så er det da lidt træls at tråden, med masser af gode indlæg bare forsvinder ud i den blå luft, det synes jeg ihvertfald. For mig at se er det lidt mangel på respekt for den tid, og det arbejde andre måske har lagt i tråden.. Men hvad mener andre om det?

Mvh. Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slettede tråde.
  • #2   25. jan 2007 Strada> Jeg så godt dit sidste indlæg, og efter min mening skrev du ikke et eneste forkert ord i dit svar.
    Men jeg synes det er forkert, at man bare kan slette en tråd hvis man kommer i "modvind"..Specielt når mange har lagt har bidraget til tråden.
    Mvh. Michael

• #4   25. jan 2007 Helt enig med jer begge. Jeg nåede desværre ikke at se hvad Strada skrev smiley

Det fortæller utroligt meget om folk, når de ikke vil stå ved det de skriver, specielt når samme "folk" har travlt med at beskylde andre for at tale uden om smiley

• #5   26. jan 2007 Buggi -
    Du er gået glip af noget, skal sgu da lige love for at den gode ha`er havde smidt fløjshandskerne..Var lige før jeg blev bange, selvom det ikke var mig det drejede sig om.. :))

• #6   26. jan 2007 fortæl fortæl hvad der blev skrevet smiley

Jeg synes de tråde er gode til at se hvem folk egentlig er. Der er mange heriunde de rhar overrasket mig! smiley En del jeg efterhånden har sorteret fra, da der er et par der ikke kan styre det der med at holde en diskussion på et plan hvor det ikek bliver til mudderkast smiley

• #7   26. jan 2007 Ja, du kan da ikke bare sige sådan, uden at komme med slibrige detaljer... LOL smiley

• #8   26. jan 2007 Jamen det var jo en hel roman Strada skrev, den kan jeg slet ikke gengive korrekt..Men lad os bare sige at der blev "læst og påskrevet, og talt med store bogstaver"..:))
    Men jeg indrømmer da gerne, at jeg også før har slettet et indlæg, enten fordi at jeg havde misforstået tråden, eller fordi at det var noget usammenhængende pladder jeg havde fået skrevet..( ville være lækkert hvis man kunne rette i sit indlæg)..
    Men det har kun været et enkelt indlæg, og ikke en hel tråd, det synes jeg ikke man kan når måske 40-50 mennesker har brugt tid på den..
    Og da slet ikke hvis det kun er pga. at man er kommet i modvind..

• #9   26. jan 2007 Hmmmmm.... Der er ikke så meget at sige om indlægget... I mine øjne var det fuldstændig latterligt at blæse den sag op til det niveau...
    Ham Bunzike og Per var to spejlæg at høre på i den tråd....

Men Strada svang pisken til sidst... smiley slut prut finale...

Rune

(som stadig beholder sin SOLGTE mc i sin profil)... smiley

• #10   26. jan 2007 jeps. det er nemlig rigitgt. Jeg er tit en af de første der smider en tråd med spørgsmålstegn til det der bliver sagt eller min egen mening om tingene. Det udløser tit en regn af modkritik, hvilket er dodt smiley Men der er bare dem de rikke kan finde ud af at diskutere smiley

• #13   26. jan 2007 En diskution er udveksling af meninger, og begge parter kan have lige meget ret. Det gælder ikke om at vinde over modparten, men bare udveksle meninger i en god og fordragelig tone.

Kommentér på:
Slettede tråde.

Annonce