772 visninger
|
Oprettet:
tt racing {{forumTopicSubject}}
jeg gør mig tanker om at skulle købe en Triumph TT 600 Racer til at køre race på men her der nogle klubber til 600 cc for jeg kan kun finde til 80 og 125 cc er der baner på sjælland hvor man kan køre det kan ikke være rigtigt at man skal køre til jylland eller til udlandet va...... er der ikke nogen som ved noget om dette her....
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 223
Desværre er dk et motorsports uland, derfor er der ingen motorbaner her på øen :-(( Jeg kører på baner i sverige, Sturup og knutstoft. De ligger jo tæt på KBH!! Nu ved jeg ikke om du vil kører løb, for så skal du nok til jylland! Kører selv kun nogle trackday!
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 223
http://www.rrherning.dk/
(link fjernet)
http://www.dmusport.dk/index.php?option=com_frontpage&Itemid=78
(link fjernet)
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 23 Svar: 121
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 236
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 236
apr 2006
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Skulle vel ikke være en af mine gamle?
OBSOBSOBS.... den skal være billig!
Hvis du ender med at købe en alligevel, så kan jeg hjælpe lidt når der skal købes stumper....
Ve da lidt om hva uorig japser stumper der passer.
Dejlig cykel, men tror sq jeg ville snuppe en Japaner hvis den koster meget mere end 15000
Og nej der er fandme ingen steder at køre .....
apr 2006
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Kan se at der er lagt en del arbejde i dem siden jeg havde dem ........ men:
Har du set den live? Enten har den fået en ny kåbe eller oxo er der en gevaldig masse reperationer på den, så ihvertfald ikke godt ud da jeg solgte den
Syntes den er alt for dyr.... jeg solgte den på for 15000.
Den så godt nok ikke godt ud men 10000 mere tvivler jeg på den er værd. Racerpotten er til brokkassen, har lappet den flere gange....
Der fulgte oxo xtra hjul og skiver med i sin tid.... bagfælgen var dog smadret.....
Hvis du kunne få hjul med ville jeg gi max 20000.
Her er den anden af mine x-er (link fjernet)
Den er oxo for dyr, men nok et bedre bud.......havde dem samtidig. Den gule har nok kørt mindst. Men den sorte har nyere motor og bedre affjedring. Jeg flyttede alle de gode dele over på den sorte, samt der er flere nye dele på den.
Hvis du kan få den sorte for 20-25000 og få fælgene med gratis er den et bedre bud.
Jeg solgte den for 21 eller 22000 sidste år og da var den grim. Der fulgte lidt stumper med.
Se dem begge inden køb!!
De kører begge godt, og bremser fremragende.
Men fodhvilerene/gearpedal er noget klamp..... ihvertfald hvis du er over 170.
(den gule har sikkert oxo en underlig nød reperation af bremsepedalen, hvis de ikke har fundet en anden)
Kan til slut nævne at jeg gav 2000£ (for 2stk) i 2004/5 med masser af stumper og løftere osv. Men det var billigt og der skulle en del arbejde til at gøre dem køreklare.
De har levet et noget hårdt liv..... er selv skvattet på den gule 2 gange....
Og har set begge cykler ryge på røven et tons gange.....
Det skal dog siges at de er ret hårdføre, hvis du kan slå dem ihjel er du dygtig. Har kun engang haft probs en gang og de forsvandt efter at motoren havde kølet ned et par dage. Fandt aldrig ud af hva der var galt. (det var den gule, låste baghjulet efter styrt, fandt aldrig ud af om det var starter, gearkasse eller motor)
Ellers kører og kører og kører de bare.
Men ville nu undersøge markedet grundigt for japanere. Det er et irrritationsmoment at racerkåber, kåbeglas, tilbagerykkersæt, lydpotter osv ikke bare er lagervarer alle steder og ofte koster mere end til fx. R6
Men det er måske svært at finde en årg 2000 eller nyere japaner til samme pris i DK.
Det som Thomas skriver med gearkasse har jeg ikke oplevet..... og tro mig jeg har forsøgt at voldtage mekanikken på allle måder...
tt racing