Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ryster i sving
  • #1   12. jul 2016 Dæktryk
    forgaffel

• #2   12. jul 2016 En sv1000 med standard affjedring er lidt en gyngehest.
    Fjedre og olie er sikkert ikke hvad det har været og det har aldrig været super duper fra start, men kontroller dine dæk, forgaffel, styrlejer, styr dæmper.
    Nå nu du alligevel er I gang med at kontrollere sin cykel i hoved og r.., så kig på hjullejer og lejerne i din baggaffel.

Hvis alle disse ting er i orden, så kører din mc snorlige. ......medmindre dit stel er pi...skævt pga en røvtur den har taget i tidernes morgen.

Kort sagt......det kan være mange ting.

• #3   12. jul 2016 Baghjulslejer smiley har selv prøvet

• #4   12. jul 2016 jeg oplevede det med min zx6r det var fordækket der havde rejst sig

• Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 2 Svar: 61
    #5   13. jul 2016 Sporing - mange forstår desværre ikke at spore deres motorcykel - selv bruger jeg at kigge langs fordækket - så er det ret nemt at se om baghjulet sidder lige, selvom det er bredere end fordækket.
    Tip: drej det evt. kvarte omgange til kontrol.

• #6   14. jul 2016 Kan det ikke også forekomme hvis der ikke er lige meget olie i hvert forgaffel ben...??

• #7   15. jul 2016 Drej det en kvart omgang!!!!! Det hjælper da hat, hjulet sidder da ens uanset hvor meget du snurrer det rundt smiley

• Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 2 Svar: 61
    #8   11. aug 2016 #7 Dækket siddet sidder sjældent helt lige på fælgen, som også kan være lidt skæv, derfor bør man til kontrol snurre det kvarte omgange.

Kontroller evt. også om styret har et bestemt sted, det gerne vil stå fordi kronrørslejerne er slidte og trænger til udskiftning smiley

Kommentér på:
ryster i sving

Annonce