3.143 visninger
|
Oprettet:
Det kalder jeg sku god service fra Dækonline {{forumTopicSubject}}
Da jeg tjekker mine klodser foran, får jeg øje på mit fordæk, som jeg synes ser lidt underligt ud i rillerne og ganske rigtig, så slår det revner som om det er for gammelt, men de er købt feb 2016 og sat på 1 marts. og det er hele vejen rundt på dækket tog 4 billeder
Har ringet til Dækonline som sender et nyt fordæk til mig, sku da flot service!
men de vil jo gerne lige tjekke det, så det afhenter de på adressen. de skriver så
"BEMÆRK venligst: Skulle producenten afvise reklamationen, bliver vi desværre nødt til at genfakturere varen"
Bridgestone T30 EVO GT for og bag
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Er dækket revnet er det jo en reklamation og omfattet af garantien
Betaler de for udskiftning osv , er det fin service , men så heller ikke mere
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Så snakker du altså forbi dansk detail handel som siger det modsatte og netop siger at pga netop net handel er service og garanti sager blevet meget bedre end for 10 år siden
Nu må vi gå ud fra at det dæk har begyndene revnedannelser, og er omfattet af garantien, og så skal det byttes efter loven, da mcen ikke kan synes med det efter loven, at han så låner et andet imens som måske skal betales har da intet med god service at gøre
Jeg vil kalde det dårlig service, hvis ikke reklamationen var foregået på den måde, og kunden ved jo endnu ikke hvem der betaler gildet
Det vigtigste er egenligt at kunden er glad og føler sig godt behandlet
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Han har ikke købt dækket hos en dansk detail handler, men et stort tysk firma som bruger et dansk domæne til at sælge deres dæk.
Danske firmaer er ved at grave deres egen grav for fuld skrue, og mens de er det, sidder de alle sammen og skriger op om at internet handlen ødelægger deres forretning. Komplet tåbeligt.
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Ja det var jo det jeg var bange for at de ville gøre, men tænk at man stadig kan blive overrasket i 2016 det i sig selv er jo fantatisk hehe
#7
Kan ikke forstille mig at de revner ikke skulle være omfattet af garantien
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Ja det er det ogh de har kørt ca 14.000 km
jan 2013
Følger: 15 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 76
Dækonline sender det defekte dæk til producenten (Bridgestone).
Hvis Bridgestone afviser reklamationen, så sender Dækonline en faktura på det nye dæk de har leveret......
Hvis dette er korrekt læst/tolket, så ved jeg ikke lige hvad jeg skal mene om sagen...
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Ja det er helt korrekt læst
Men man får jo heller ikke et nyt TV bare fordi man køre ud til Elgiganten med sit 6 måneder gamle TV og skriger at det er gået i stykker, så skal det jo også først på værksted for et tjek og måske får man et nyt TV eller en regning fordi de ikke finder nogle fejl på lortet
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Fremover tjekker jeg dæk lidt ofter hehe
Delticom skriver i den mail jeg fik
Når vi modtager formularen, vi vil sende dig et udskiftningsdæk og arrangere opsamlingen af det reklamerede dæk til nærmere undersøgelse.
(Bemærk venligst: Vi afhenter kun det reklamerede dæk og ikke flere dæk, som muligvis blev købt på samme tid.)
For at fremskynde processen, vil vi venligst bede dig vedlægge en kopi af anmodningsformularen i en kuvert og fastgøre den til det/de elementer, der sendes tilbage. Hvis det er muligt, skal du markere det defekte område på dækkene.
Bemærk, at vi vil forsøge af afhente det reklamerede dæk tre gange. Hvis det tredje opsamlingsforsøg mislykkes, vil vi annullere kravet og vil fakturere dig for de nye dæk. Du bør også bemærke, at behandlingen af ​​en teknisk påstand kan tage op til 6 måneder. Hvis du ønsker at få refunderet udgifterne til montering af dæk, skal du sende os en kopi af fakturaen dertid.
Hvis dit krav afvises af producenten, vil vi fakturere dig for eventuelle udskiftninger, som du måske har modtaget. I tilfælde af du fik refunderet pengene for de reklamerede dæk, vil du blive bedt om at overføre beløbet tilbage til vores konto.
Bemærk venligst at kravet kun kan behandles, hvis du sørger for, at dækkene er til rådighed for os. Hvis du ikke er i stand til at returnere dækkene, fordi dækkene ikke længere er i din besiddelse, vil vi fakturere dig for de nye dæk eller vi bede om tilbagebetaling af det refunderede beløb.
Med venlig hilsen
Team Delticom
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Og hvis man nu havde brugt en dansk forhandler af en slags så var sagen sikkert afgjort på 5 min, og det er jo så en af risicierne ved at købe på netttet ,
Men ud fra det du skriver tror jeg ikke på at du sætter det dæk på igen selv om de melder det ok, du vil aldrig føle dig sikker og vil altid køre med den der Ahhhhhh fornemmelse
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
maj 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
maj 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
9 år gamle dæk er ikke bløde - de er møre.
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 173
Så efter 9 år er det tid til at ringe til Valentino rossi og sige at du har et sæt klar til næste gp
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 489
Ved Forbrugernævnets behandling af klagesag der ender med returnering af f.eks en cykel, beregner syns -skønmanden en nuværende værdi af cyklen - altså må kunden betale noget for den problemfri periode han har ejet den.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Mit indspark var mest svar på at #7 synes at service niveauet er højere end nogensinde før, og at jeg ikke er enig i det.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Jeg køre aldrig med for lidt luft i mine dæk! tjekker dæktryk hver 14 dag
Får jeg et nyt dæk er det fint, får jeg ikke nyt dæk og skal betale for det er det også fint men deres lort har slået revner og jeg prøvet at få et nyt på garantien, går den, så går den længer er den ikke
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
jan 2015
Følger: 3 Emner: 1 Svar: 29
jun 2016
Følger: 2 Svar: 61
Havde revnerne været i siden af dækket, ville det være fordi de var for gamle, men i slidbanen tyder nu mest på for lavt dæktryk - hvordan checker du dæktryk - og hvor?
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 173
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Hehe ja jeg køre hele tiden, kan slet ikke få nok af det på nu 5 år og udelukkende for fornøjelsens skyld, jeg bruger den ikke til at køre på arbejdet. det er ren rå hygge!!
Jeg kontrollere dæktryk på div Q8 tanke ca hver 14 dag med de gode gamle pumper og det skal være på forhjul 2.5 og baghjul 2.9. meget sjældent at mit dæktryk ikke er som det skal være, fordi jeg kontrollere det hele tiden! (på kolde dæk) enghave motor siger at de revner ikke har noget med dæktryk at gøre, heller ikke at det er slidt forkert. og som regl kan jeg mærke hvis mit dæktryk ikke er som det skal være, så styre den underligt i skarpe sving, lyskrys og rundkørseler
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Hehe hvad fanden mener du med det?? har den sku da også
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 173
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.592
Det er ikke uden grund, at de kan sælge dækkene markant billigere end andre steder.
Det er først set, at overstående firmaer sælger dæk som er flere år gamle.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.926
Nej, det er ikke uden grund, at de er billigere. Men det er ikke dækkenes alder, der er grunden...
Man skal være opmærksom på et dæks alder uanset, hvor man handler dæk. Man kan med fordel købe nyeste generation af en fabrikants dæk, så er man sikker på at få friske dæk.
De omhandlende T30 Evo er nyeste skud fra Bridgestone og er max et år gamle.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Sgu ikke fordi de sælger uddaterede dæk...
Desuden er et dæk ikke for gammelt før producenten siger det er. Visse siger 5 år før de skal smides ud - andre siger mere.
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.592
Grunden til nogen af dem er ældre end andre... Wait for it... Hele deres lager (fra store indkøb) bliver ikke solgt én gang.
Handler selv ved overstående, og siger blot at man bør være opmærksom på dækkes alder.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
jan 2015
Følger: 3 Emner: 1 Svar: 29
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Men det kan jo tag sin tid, op til 6 måneder er lang tid
"Du bør også bemærke, at behandlingen af ​​en teknisk påstand kan tage op til 6 måneder. Hvis du ønsker at få refunderet udgifterne til montering af dæk, skal du sende os en kopi af fakturaen dertid."
Det kalder jeg sku god service fra Dækonline