{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thunderace, komplet udstødnings system
  • #1   9. jul 2016 Er det for lydens. udseendet. effektens skyld ? eller er det bare fordi du lige har 10k du ikke ved hvad du ellers skal bruge til ?

• #3   9. jul 2016 Det var nu mere fordi jeg er træt af den exup ventil. Og så for at få noget mere lyd.. Effekt er der vel ikke så meget og hente tror jeg.

Måske man bare kan tage exup ud og blinde den af. Men har bare læst de forrør man køber til thunderace (uden exup ventil) er lavet så der er taget lidt højde for mangledene exup ventil. Men om det er en kæmpe and, det ved jeg ikke noget om smiley

• #5   10. jul 2016 Jeg havde en FZR 1000 exup hvor jeg prøvede at tage exup-ventilen ud af og det var ikke den stor succes, den trak ikke ret godt i de lave omdrejninger (blev ikke kørt ind) og larmmede alt for meget, så den blev monteret igen smiley

• #6   10. jul 2016 Exup ventilen er jo ikke sat i for sjov. Den er der for at kompensere for det forholdsvist store ventiloverlap i FZR/YZF motorene. Hvis du fjerner den får du dårligere tomgang og træk i bunden, fordi der forsvinder en del uforbrændt benzin og kompression ud gennem skorstenen. Det er ikke noget man bare kan justere sig ud af.

Kommentér på:
Thunderace, komplet udstødnings system

Annonce