{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En der hader motorcykler?
  • #1   18. jan 2007 Fuck

• #2   18. jan 2007 Kig en gang på vejene. Man kan hver eneste dag se folk, der er ved at skifte bane eller køre af vejen ubevidst - alene på grund af telefoner - og så er der alt det andet

• #3   18. jan 2007 Knud: Ja, det er ikke engang løgn. Lige da jeg havde bestået min køreprøve med motorcykel, skulle jeg køre hjem, og den anden vej jeg drejer ned af er der en varevogn der trækker ud på vejen fordi hun ikke havde set mig.

• #4   18. jan 2007 gammel klip....

Dårlig kørestil

• #5   18. jan 2007 Jeg prøvede det i forgårs, pludselig lå der en gammel hejre næsten helt ovre i min kørebane. Så fik hun sgu hornet. Og det var endda inde i byen.

• #6   18. jan 2007 jeg ser det også tit!! jeg blev kørt ned nede i odense engang, jeg var på cykel, havde lys på, der var en rigtig stor gade lampe, så det var ikke fordi den gamle dame ikke kunne se mig, faktisk så hun mig, hun køre ud på vejen og ind i mig, bliver ved med at køre, ind til jeg er ovre i den anden bane og vejen er pænt bred, så stopper hun jeg halter så hurtigt væk som jeg nu kan,, og hun køre bare videre så stopper hun så køre hun videre og til sidst stoppe hun, og jeg er så rasende at jeg leder efter sten jeg kan kaste efter bilen, den gamle dame var så tåget hun var ikke rigtigt til stede, så det var nærmest nytteløst at begynde med de store ord overfor hende.

synes alt for tit jeg ser folk med mobilen, gamle der ikke ser sig for, og den der med bare at svinge ind og ud foran folk... jeg har sku fået respekten for de billister bare ikke på den fede måde.. men skal også siges at der er mange gode billister;)

• #7   18. jan 2007 super klamt klip, håber ikke der var nogen der døede!

Kommentér på:
En der hader motorcykler?

Annonce